Rabu, 17 Mei 2017

KEMENYAN PELBAGAI GUNA





Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Alhamdulillah pada malam ini di perolehi kemenyan untuk multifungsi, ia cuma perlu di bakar sahaja sedikit dengan rokok surya dan di bacakan Surah Al-Fatehah 1x sambil nafas di tahankan dan kemudian di niatkan.

Sekiranya anda niatkan kepada pelarisan maka bayangkan kedai anda,

Sekiranya anda niatkan kepada pasangan anda agar sentiasa ingat kepada anda dan tidak selingkuh , maka bayangkan mukanya sahaja

Sekiranya anda ingin melihat sesuatu yang tidak berlaku di hadapan mata anda dan ingin ia di tayangkan di mata anda, pejamkan mata sambil membakarnya, bacalah Al-Fatehah 1x dan akan di berikan penampakan kejadian yang berlaku.

Sekiranya ada item anda hilang, di curi, bakarkan ia bacakan Fatehah 1x dan niatkan, insyallah pencuri akan kepanasan dan wajib memulangkan semula, jika dia berdegil insyallah Allah maha kuasa pencuri akan di timpa kecelakaan dalam kurang 14 hari kemenyan di bakar


Kemenyan ini di bakar sedikit sahaja dan baru sebentar tadi ia tok gunakan untuk 1 hajat membantu org lain. 

Ingat , sedikit yang tok maksudkan ialah amat sedikit sehingga kemenyan ini di mampu di gunakan lebih dari 100 hajat.

Cara membakar, pegang kemenyan , dan rokok, ia di tekapkan sahaja di bara dan naik baunya terhidu di hidung terus baca fatehah dan niatkan. Semasa bau naik.. jarakkan kemenyan ertinya kemenyan tidak di bakar lagi langsung terus di baca dan di niatkan. 


Sekiranya anda ingin membinasakan musuh. Kemenyan di ketuk menjadi serbuk kesemuanya, dan di tabur terus di kawasan musuh melangkah insyallah kecelakaan, Namun urusan ini tok tegah sama sekali kerana ia bukan perbuatan yang baik. Jika anda lakukan itu urusan anda . 


Ada 1 sahaja.minta maaf  kerana tiada banyak, ia rezeki malam ini untuk di kongsikan bersama yang bertuah



Kod Produk : KEMENYANMULTI
Bentuk : Kemenyan Hitam
MAHAR : RM 100.25


Item ini cuma 1 buat masa ini dan suatu ketika dulu pernah ada. ia di perolehi dan di ritualkan semasa perjalanan ritual di jalankan baru sahaja tadi. Kemenyan ini mempunyai khodam yang menjalankan tugasannya. Alhamdulillah ia Jin yang mengucapkan 2 kalimah syahadah

37 ulasan:

  1. Macam nak GRAB pon ada jugak...

    .:: Hempedu Pasir ::.

    BalasPadam
  2. GRAB (hati terbuka menderau tetiba)

    .:: Hempedu Pasir ::.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...trima kasih tok.
    kalau dibakar ngn rokok lain boleh tak tok?

    .:: Hempedu Pasir ::.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh. Asalkan naik bau dia di hidung kita.maka terus lepaskan dri di bakar. Nak bau sikit saja.

      Padam
  4. molek juga ni kalau ada 1...nti ada lagi x tok?

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. dapat ja tok terus masuk ke blog.. x tgu dah tok takut tok lupa

      Padam
  6. Salam tok...
    PD utk item diatas dn 0.25 tu akn sya infak kn ke masjid ye tok.

    .:: Hempedu Pasir ::.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam wbt.. Alhamdulillah. Jazakallahu khairan kathira

      Padam
  7. Wa iyyaka.

    .:: Hempedu Pasir ::.

    BalasPadam
  8. Sebentar saja lagi tok akan cuba dapatkan mengikut kiraan org org di atas ada 5 semuanya, jadi tok cuba dapatkan 5 biji . Item ni semalam di atas di buat bagi membantu 3 kes mistik,semalam hari bersama pelanggan, hari mistik

    5 di atas insyallah, tok cuba dapatkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. harap2 ada rezeki utk simpan 1๐Ÿ˜Š

      Padam
    2. Assalamualaikum tok, jika diizinkan saya pun nak 1 juga InsyaAllah.

      Padam
  9. Tok....kalau Tok dapat lagi...saya nak terus grab 1...saya booking awal2 ya Tok....terima kasih Tok :-)

    BalasPadam
  10. Opss silap ayah dikecualikan kot..dalam kiraan sekali ngan ayah 6 orang semuanya.kalau camtu ayah kena blah nampaknya..

    BalasPadam
  11. Tokmat nak jugak.plisss T-T


    -akmal

    BalasPadam
  12. Alhmdulillah tok. Mmg nak sangat ni.


    -akmal

    BalasPadam
  13. tok cuba sediakan dalam 8, semalam tu dapat kebetulan ada org datang mintak tolong berubat dan ada "org" datang bagi kemenyan ni utk berubat. malam ni sekejap lagi ada org nak dtg berubat juga. kalau ada insyallah tok cuba dapatkan 8 .. kalau lebih alhamdulillah, kalau kurang minta maaf lah bagi yang x dapat ya

    BalasPadam
  14. total mcm 11 tok,termasuk iblis singa

    BalasPadam
  15. Aah mcm 11 je.nak satu ye tokmat.hehe



    -akmal

    BalasPadam
  16. Sudah ada tuan tuan.. maaf kalau lama menunggu

    https://geligabunian.blogspot.my/2017/05/kemenyan-pelbagai-guna_18.html

    BalasPadam
  17. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  18. Assalamulaikom tok ada lagi ke kemiyan tu

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami