Sabtu, 6 Mei 2017

4 NEWBIE

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Kelihatan ramai newbie di sini alhamdulillah

Tok lihat banyak item di Grab tapi tiada bayaran , ini kerana ada newbie yang melihat KOMEN mereka tidak keluar, lau mereka terus type dan terus beredar . 

Begini ya tuan tuan.. Sistem komen kita memang di filterkan dahulu, tapi ia tiada istilah pilih bulu, kita filterkan komen komen berunsur negatif sahaja , ini kerana blog ini membayar cukai kepada kerajaan dan kos kos lain ..ia bukan blog untuk berdebat, bergaduh atau mencari musuh. 

Ibarat sebuah kedai , kedai anda mestilah anda jaga elok elok bukan?...

Jadi kepada NEWBIE ... komen anda akan di publishkan juga, usah risau, terkadang tok di dalam hutan dan malamnya baru tok publishkan.. terkadang tok sedang drive dan ketika di RnR Baru tok buka komennya... orang kata ..kok mana pun komen GRAB anda pasti keluar... itu dah pasti WAJIB. 

Jadi sebelum beredar sila bookmarkkan halaman itu dan kembali semula dalam masa 1-2 jam. 


Antara Komen yang di filterkan ialah :

1. Komen berunsur negatif

2. Komen GRAB dari ID ID yang sudah di senarai hitamkan
-Perlu kami maklumkan bahawa blog ini bekerjasama bersama beberapa pihak yang mana setiap komen anda di rekodkan di dalam sebuah sistem satelit yang akan menayangkan kedudukan tepat anda, Jika anda menggunakan Spider string, Server luar negara. ia sudah di sekat dari blog ini dan tidak boleh di gunakan, mana mana ip palsu juga sudah di setkan sebagai "di sekat ". Jadi tiada istilah penyamaran di blog kami, walau pun kami tidak mengetahui nama anda, rupa anda, namun kami mengetahui lokasi anda melakukan komen itu, apatah jika anda menggunakan TMNet sebagai internet anda, No Telefon rumah anda juga ada di paparan tersebut. 

3. Komen yang mempunyai no telefon... tapi sekiranya anda ingin Tok Muda Menelefon anda atas pertanyaan anda, sila komen pertanyaan anda dan no hp anda, Tok Muda akan menelefon anda bagi menyelesaikan perkara yang di tanyakan. 

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN