Sabtu, 17 Disember 2016

GELIGA MANI GAJAH

























Geliga Mani Gajah.. di dalam golongan GMG yang sejak lama dahulu di maharkan untuk siri pertama sekali. 

Bagi peminat mani gajah, memang tak sah jika tidak melengkapkan koleksi mereka dengan Geliga Mani Gajah Jenis ini yang di perolehi dari Banjaran Nakawan....

Anda ingin tahu di mana puncak Banjaran Nakawan?

Sekiranya anda ingin ke Kuala Perlis, di Highway Negeri Perlis Jalan Changlon - Kuala Perlis, Lihatlah sebelah Kanan anda akan melihat deretan Banjaran terpendek asia dan lihatlah Puncak tertingginya . Di situlah juga terletaknya Rumah Orang Tua Tok.. Seberang jalan sahaja dah sampai Kaki Banjaran di puncak tertinggi itu. Amat mudah sekiranya ingin mencari Tok di Negeri Perlis.. 

GMG jenis ini mempunyai kekuatan Pengasehan, Tok boleh katakan jenis GMG boleh tahan gagahnya kekuatan pengasehan.. Sekiranya anda tidak berkemampuan memiliki MGT atau RMG, maka GMG sudah mencukupi bagi memulakan ujikaji pengasehan Mani Gajah. Bak Kata Pepatah... Tiada rotan Akar pun berguna. 


Di pakai sebagai cincin.. Mengena kulit lebih bagus tidak kena juga tidak apa, kena kulit bukan berkaitan kekuatannya, namun akan menjadikan Permata ini cepat matang dan bertukar warnanya . 


Tidak sesuai kepada remaja Sek Menengah, Adik adik fokuslah belajar dahulu, x payah lah nak cintan cintun ni sat g kang makan penaboh Tok Mat GB saja. 

GMG lebih sesuai kepada mereka yang ada kemampuan untuk membela anak dara orang yang punyai pekerjaan tak apa. Kalau belum ada kerja orang kata jangan lah dok mencari pasal, kelak menyesal


Kod Produk : GMG 141216
Bentuk : GMG Nakawan
MAHAR : 300 Mlr

Sekiranya anda GRAB maka maharnya cuma lah 250 Mlr, sekiranya anda ingin lock deposit sila ikut Mahar di atas




PERINGATAN

Untuk Grab item , anda tidak di benarkan "Jika " dan "Kalau" Contohnya 

" Lock 1A, Jika x dapat Lock 2A " 


Sekiranya admin blog terlepas pandang pelanggan lain sila ambil perhatian, Lock depo, GRAB dengan cara ini adalah tidak SAH sama sekali dan anda boleh melanggar Grab ini tanpa prejudis, Namun pihak GB akan cuba menapis mana mana Komen yang tidak bersesuaian dengan sistem sedia ada tanpa sebarang Pemberitahuan. 

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN