Isnin, 19 Disember 2016

GELIGA IBU MUTIARA













































































Geliga ibu mutiara yang khusus sebagai medium Penarikan kerezekian bagi pemancing dengan cara memancing lah.. takkan nak guna buat tarik duit di kolam memancing org?.. haha. 

Cara yang kami sarankan terbaik untuk menjaga akidah iaitu dengan hanya menyimpannya di dalam poket atau di dalam joran walau sebetulnya cara penggunaan sebenar ialah dengan mengasapkannya di setanggi di rumah dan membaca Al-Ikhlas semasa di dalam kenderaan, membaca Al-Ikhlas setelah sampai di Kolam dan membaca Al-Ikhlas sekali lagi ketika nak memancing, perlakuan itu mestilah dengan menggentelkan Ibu Mutiara dengan berniat untuk memancing. Yang kita nak jaga akidah tu ialah time nak perasap pakai setanggi tu... apa semua org paham?.. apa semua org mengerti?.... guru suruh perasap sambil baca Al-Ikhlas... terkadang ada di antara mereka yang memandai pula nak perasap pakai kemenyan la, pastu menyeru benda bukan bukan la... bila jadi apa apa pada mereka dan pegi berubat... perawat tanya ada pakai barang tak?...... Haahhh.. dah barang siapa?... Barang AKU la... hahahaha.... yang kena Tok Mat GBunian... walhal pemilik yang memandai mandai... Ibaratnya Toyota mengeluarkan Hilux... sampai kat pemandu tu standard comey lotey dah... tapi sebab nak lagi power, di tambahnya macam macam di upgradenya macam macam.... Sampai 1 masa ICU rosak.... dia punya cip tu rosak.... Orang pun kataaaaaaaa..... TOYOTA keluarkan Kereta Low Class????... ni apa dia ni?.......itulah yang berlaku... dan ia berlaku kepada kami di sini... takpa... nun sana ada.. itu yang tok pegang. 

Ibu mutiara ni boleh beranak pinak, nak ia beranak letakkan ia ke dalam beras, insyallah 1 -2  tahun nampak lah anaknya, anaknya akan membesar dan akan beranak juga. 

Kod Produk : GIM 181216
Bentuk : Geliga Ibu Mutiara
MAHAR : 150 Mlr


Grab Tok bagi 100 Mlr... Kalau Lock deposit Kena pakai mahar di atas na

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN