Isnin, 19 Disember 2016

DELIMA CINDAI














































































Alhamdulillah masih lagi di dalam Penghasilan penarikan tok sendiri. Semua item hari ini dan esok serta lusa masih lagi dari stok simpanan Mr Baz, kini tok berada di Kelantan dan menunggu Mr Baz bagi memberikannya stock yang tok perolehi dari sekutu sekutu yang di percayai. Sekarang jam 3.59om beliau belum menampakkan bayang dirinya. 

Delima di atas ialah perolehan Tok di betong suatu ketika dahulu dan tok menyimpannya bagi di jadikan medium jualan offline ya sudah tentu sebelum ini ia terdapat di kedai tok 

Delima ini mempunyai kelebihan :

Perubatan tradisional yang ampuh dan juga bagus untuk perjalanan darah dan saraf,.

Pengalaman tok memerhati....... Org cina tua tua yang memakai delima alhamdulillah sihat tubuh mereka.. org tua tua kita.. yang Kaya , ada duit atau anak murah hati nak hadiahkan pun sama alhamdulillah sihat sihat... orang tua tua kita yang biasa biasa?... ya... jangan lah cakap sakit ni Datang dri Allah, tu semua orang tau, bukan islam pun tau aih... kita nak terangkan PENYEBAB.. so jangan la kita ni tolak mentah mentah penyebab akan sesuatu yang DIIZINKAN ALLAH SWT... tu namanya kurang cerdik. 

Orang tua tua kita kebanyakan pakai tiger eyes, pakai batu batu kaler hitam atau petir.. ah..senang kata batu murah murah lah... yang ada di jual di pasar tani... Tiger eyes ni penyebab kepada baran kerana auranya bergetar keras. Batu bewarna hitam juga bergetar keras kerana namun tebal, kerana itu mampu menahan sihir dan ain serta guna guna namun efek baran tetap ada. Petir ni lagi lah kita takyah cakap. sama getaran dengan kaler hitam, kerana itu kita ada petir ni pelbagai, petir lumpur ada, pasir ada.. dan Pasir lah yang paling sejuk sekali. 

Tuan tuan...ibu bapa kita makin tua.. kalau kita tak pakai delima, tak minat delima. paling tidak, apa salahnya menghadiahkan kepada mereka.. Insyallah senang kita dengan doa mereka..



Kod Produk : D5 181216
Bentuk : Delima cindai
MAHAR : 80 Mlr



7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN