Khamis, 25 Mei 2017

SISIK ULAR CHINTA MANI


Tak banyak Seller memaharkan Benda ni.... ni ialah perolehan terbaru , Tok dapat benda ni di Taman Ulaq Perlih, pak sedara ada sorang kat sana .. syaratnya mestilah seekor ulaq.. x leh putus masa dia salin kulit.

Kemudian amik masukkan dalam air zam zam selama 1 malam di bawah embun, di amik dan di lakukan ******** , kemudian di tapakan di dalam air **** selama 7 hari, kemudian pula di keringkan pada suhu bilik sambil di letakkan di dalam dulang tembaga bersaiz **", di ritualkan dengan zikir **** bagi membangunkan semangat sang Ular Cinta Mani sebagai:

Pelaris 

Pengasehan

Pemukau

Penjaga Kedai dari sihir / rumah

Penarik rezeki

Penunduk manusia

Penterbalik sihir ( ampuh )

Namun pemakaiannya perlulah di sertakan niat hanya kepada Allah, dan ia juga di lengkapi dengan ***** agar radar scan musuh tidak mampu menembusi di mana lokasi pemilik bertujuan menghantar sihir atau jin. 

Di masukkan ke dalam poket dada semasa bercakap dengan pelanggan, jika di lihat ia bergerak sendiri di dalam poket, insyallah pelanggan di hadapan akan tertarik dan membeli

Setiap sisik di jagai oleh seekor Ular Cintamani 7 warna yang tidak dapat di lihat namun sesekali dapat di rasakan kehadirannya. Jika kedai atau rumah ingin di sihir , secara ghoib ular ini akan menjadi defender kepada kedai / rumah dengan izin Allah .

Ular ini bersifat energi terhasil dari 7 jenis zikir yang terdapat di dalam pusat haq manusia itu sendiri. Tenaga haq manusia tersimpan di pusat dan sebagai muslim kita menghasilkan energi tidak terbentuk namun mempunyai 7 warna di sekeliling tubuh kita, sila rujuk aura di google dan anda akan faham. 

Di atas ialah kategori Suchmani hutan. Sementara Raja Suchmani pula ( saiznya lebih panjang dari dagu selar ) ada dalam simpanan Tok dan kekuatannya lebih berganda dari Sucmani hutan ini..( dapat ni pun jadi la ). Sucmani Gunung SOLD OUT

Suchmani ini di perbuat dari Kulit Raja Ular ( King Cobra )

Menjaganya mestilah di letakkan di dalam semangkuk beras dan di bukakan 1 botol kecil minyak atar ( terbaik ialah misik @ zafron ) yang boleh di perolehi di kedai atar biasa.. botol tu pacakkan dalam mangkuk tu sbeelah tepi dan ia di tengah. Jaga elok elok seperti Nyawa sendiri kerana ia beenergi yang hidup.

Semasa mendapatnya silakan letak di atas telapak tangan dahulu sebelum menyimpan di dalam bekas khasnya yang anda sediakan.


Kod Produk : SUCHMANI 25517
Bentuk : SISIK SEMANGAT
Kuantiti : 5 Set Sahaja
MAHAR : RM 250

Promo Ramadhan : Rm 200.00

11 ulasan:

  1. Grab 1 set tok..
    Kedai mkn sy slalu kena kacau..
    Tok selain letak kat poket di dada,
    Ada cara lain x nk jaga ketika memakainya supaya xmudah rosak..
    Nmpk sisik tu mcm nipis je

    BalasPadam
  2. Assalam.bismillah.grab 1 set ya tok.tksh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Payment done.nnti anta detail ke baz.tksh

      Padam
    2. Cuma nk tanya tok.klau kita simpan dlm kotak kayu yg brtutup tu bleh ke?..dan sebaiknya simpan dikedai atau dirumah shj.tksh tok

      Padam
    3. Alhamdulillah.tksh tok.selamat menyambut ramadhan,slmt brpuasa.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN