Rabu, 17 Mei 2017

PETIR API KERAJAAN CHAKAH







Batu petir api.. masih dalam keadaan asli dan tok nak maharkan seketul besar ni pada nilai murah sahaja.. pada nilai tak kena pada batunya... murah la maksudnya tok nak jual ni . 

Batu petir di gunakan umum sebagai medium pemanas / pembakar makhluk halus. kekuatan alaminya itu juga mampu membinasakan gangguan dan histeria.

Boleh di letakkan di tengah rumah sebagai pemanas makhluk halus sekiranya anda syak ada mereka di dalam rumah anda. insyallah dalam masa 3 hari makhluk halus tidak akan tertahan menampung kekuatan panasnya dan akan keluar. 

Medium ini sudah lama terkenal di dunia mistik semenjak zaman atok kita di zaman Jepun dulu. Malah ada yang mengklaim ianya ada kekuatan kekebalan dan juga mampu menaikkan semangat seseorang menjadi kental dan berani.

Petir ini jika anda ingin di wafaqkan dengan jarum emas ( emas tulen ) oleh Kenalan tok di alam sana, sila maklumkan, Tapi selepas di wafaqkan maharnya ialah RM 1k. Ia cuma untuk menambah kekuatan alaminya kepada 200% . Tapi jika anda selalu memegangnya dan membawanya bertasbih kekuatan yang sama akan muncul selepas 7 hari insyallah


Kod Produk : GB3 9517
Bentuk : Petir Api 
MAHAR : RM 110


Boleh di canaikan kepada lebih 12 biji batu permata dan terpulang kepada anda untuk di berikan kepada ahli keluarga atau di maharkan kembali, sebiji 10 sen harganya sekitar RM 80

3 ulasan:

  1. Tok mat...adakah semua batu petir api sama manfaatnya seperti di atas?

    BalasPadam
    Balasan
    1. x sama, hanya di perguruan kami, perguruan lain, lain pula kelebihannya

      Padam
  2. wslm wbt.. Alhamdulillah. Jazakallahu khairan kathira.. sama2 tuan

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN