Sabtu, 20 Mei 2017

PAKU WAFAQ PEMAGAR RUMAH DAN POKOK SUBUR



















































































































Assalamualaikum wbt dan salam bahagia

Item yang terbuka buat semua golongan dan kaum serta ugama. 

Paku wafaq ini sudah tok ritualkan dengan kekuatan tenaga dalaman pati diri tok sendiri di mana ia boleh tuan tuan jadikan sebagai :

Pemagar rumah 

Menyuburkan Tanaman


Untuk Memagar rumah, pakukan atau tanamkan di 4 penjuru rumah , bermula sebelah matahari naik dambil menanam di bacakan ayatul Kursy, dan berjalan dari penjuru ke dua dan seterusnya bacaan Ayatul Kursy mesti di jalankan sampai habis 4 paku di tanam.


Untuk menyuburkan Pokok. Bacalah 1x Al-Fatehah dan pakukan di Pokok tersebut... menyuburkan di sini maksud tok ialah Sekiranya pokok sudah lama dan tidak berbuah, insyallah silakan . Pada musim buah akan datang insyallah buah akan banyak. Di dalam 1 pek ada 4 bilah paku.. Pakukan ke empatnya sekali di sekeliling pokok. 


Sekiranya anda menggantungkan 1 paku di setiap pintu rumah anda insyallah menghalang lalu lintas makhluk halus. 

Sekiranya di bawa sebilah sahaja kemana anda pergi insyallah di yakini anda tidak akan di ganggu makhluk halus , atau di ikuti sehingga ke rumah. 

Bekalkan kepada anak anda, isteri anda, adik perempuan anda sekiranya mereka ingin pergi berkhemah , masuk hutan atau pergi ke kursus dan di khuatiri di ganggu



Kod Produk : PAFAK 20517
Bentuk : Paku Wafaq
MAHAR : RM 110


Item ini sudah siap di ritualkan oleh Tok Muda dan anda hanya perlu pakai sahaja mengikut cara yang tok ajarkan di atas. 


Ada 10 set sahaja. Tiada lagi untuk 3 bulan akan datang





6 ulasan:

  1. Payment done Tok, will Waps to Tn Baz, thank you

    BalasPadam
  2. Salam sejahtera tok. Hanya nak Tanya, sekiranya rumah sentiasa kena gangguan suspected buatan orang, sesuai ka paku ni memandangkan Cara penggunaan paku ni perlukan bacaan doa untuk umat Islam? Dh byk Cara dh cuba tetapi lps beberapa bulan, mcm ada lg gangguan. Malahan rasa mcm semakin kuat lg gangguan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.slaam wbt tuan. boleh tuan. dia begini, selepas di obatkan, jangan sebut akannya lagi dan jangan ada org dalam rumah tu fikirkan akannya lagi, ia akan kembali semula. selepas pengobatan di lakukan, buat tatau saja dan jangan lagi fikir

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN