Rabu, 10 Mei 2017

KECUBUNG PUTERI KAMARIAH






SOLD OUT
Pak ngah







































SOLD OUT
Tn AzureKu











































Alhamdulillah tuan tuan. Syukran. Terima kasih kepada Allah kerana mempermudahkan urusan tok semalam. 

Semalam tok dapat pergi ke alam Bunian bagi melawat anak dan isteri tok yang sudah lama tidak tok lawati memandangkan masa amat amat mencemburui Tok Muda. Bab jumpa anak dan isteri tak perlu lah tok bercerita kerana ia hal personal kan. 

Di sana juga tok membawa pulang beberapa item Bagi di maharkan .. dan juga tok campurkan beberapa item lama yang masih di dalam simpanan seperti zamrud dan rawnya insyallah. 

Item di atas ialah pemberian Puteri Kamariah semasa tok melawat lawat di alam mereka bersama anak dan isteri, ramai yang tok lawat. Dan semuanya dalam masa yang singkat, xdanya duduk 1 orang sampai berjam jam, tok rasa hanya beberapa minit sahaja untuk berbual dan beramah mesra memandangkan masa yang tok ada tidak lah mencukupi untuk melakukan semuanya. 

KPK di atas bewarna biru terang jika tidak di suluh di bawahnya, dan setelah di suluh kita akan dapati bahawa ia adalah sejenis amethyst iaitu kecubung puteri kamariah la kan. 

Kalau tak suluh warnanya seakan GN Chini ( kalau x silap tok ) . Tapi kalau betul ia guts chini , ia adalah bagi chini dan jika ia dari Naga Chini. Anda nak kena paham lah.. kalau dari naga tu keluat batu kelikir jalan, maka namanya sama juga, GN Naga Chini... kalau pada pokok serai katakan tetiba ada batu akik biasa, maka namanya org akan bagi?... ya Batu serai. Kena lah faham org kita... kalau katakan dari dalam cpu tok ni keluar batu Cenderawaseh, dia takkan jadi cenderawaseh dah, org akan panggil Batu Cpu... tu kena faham lah ...org kita .. dia tak macam org lain , bangsa lain yang p kaji, apa dia batu ni... tapi bagus juga sekurangnya kita bukan hamba kepada Bahasa Inggeris.. org yang nak apa pun dalam bahasa inggeris.. maksudnya minda kita masih terjajah.. lihat org cina, Pakistan, Arab.. nama dia belaka... Batu zabarjad..... Org arab panggil ia sebagai Zabarjat....... ZABARJAT ni datang dari syurga... syurga tuan tuan, ingat tau, bukan semua datang dari syurga atas bumi ni... Mat saleh panggil apa?...PERIDOT...... kita nak panggil peridot ka zabarjat?... 

Cuma bukan apa, berbanding dengan nama Mustika cpu tu, kemas lagi lah nama Batu Zabarjat bukan?... tu saja. 
========================================

Kelebihan batu KPK di atas ialah :

Wibawa ampuh

Penunduk manusia terutama lawan jenis

PEnaik seri wajah dan tubuh

Penurut kata ( org dengar kata )



Kod Produk : KPK 9517
Bentuk : Kecubung Puteri Kamariah
MAHAR : RM 70


17 ulasan:

  1. Payment done utk 1A...detail dah email

    BalasPadam
  2. sy unlock 2A, kjp lg sy buat payment utk 3A

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. tuan ari, pakngah dah bayar item 1A. grab lebih berkuasa dari grab tuan.. minta tuan pilih kod lain ya

      Padam
  4. payment done 3A. sy send ke system ye..

    BalasPadam
  5. Saya mau beli 4A,Saya dari Singapore, mcm mana nak buat transfer? Terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. anda boleh gunakan 2 medium untuk melakukan pembayaran :


      1. Western union
      2. Paypal ( limbunganmayasdnbhd@gmail.com )


      Kemudian whatsapp petugas kami +60178259540 slip bayarannya, nama dan alamat.

      Namun kami perlu ingatkan bahawa kos pos ke singapura sekitar RM 60 , kebanyakan pelanggan kami di sana mengumpul dahulu 2-3 item sebelum ia di poskan

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN