Isnin, 15 Mei 2017

GUCHMANI





Alhamdulillah, perolehan terbaik kali ini di Teluk Cempedak Kuantan. GUCHMANI.. cuma ada 1 sahaja minta maaf lah ya jika ada yang tak sempat.

Item ini cuma di berikan 1 sahaja oleh Penjaga kawasan ini.. minta tolong ya.. org di sana, bagi makan monyet, jangan lah membuang sisa plastik makanannya, monyet di sana tak makan plastik pembalut makanan. 

Guchmani sudah terkenal lama di blog GBunian sebagai medium penarikan kekakayaan paling ampuh.. dan last sekali di maharkan oleh orang sarawak, alhamdulillah dalam masa sekejap beliau mampu membuka sebuah gudang yang besar untuk perniagaannya, Tok doakan semoga beliau di limpahkan rahmat dan rezeki yang melimpah ruah. 

Tidak kurang juga kebanyakan yang sudah memilikinya. Item ini amat ganas di dalam penarikan kerezekian buat mereka yang Makan gaji, kerja di permudahkan dengan izin Allah SWT, perniagaan berkembang pesat walau di kala ekonomi menjunam..ingat yang menjunam tu matawang..bukan kuasa beli org ramai. 

Di ceritakan orang lama lama, barang siapa yang memakan ular cinta mani ini insyallah kaya dan itu juga bukan sekadar mitos, tok rasa group XXL dah pun berjumpa dengan org yang tok maksudkan di Kuala Perlis. 

Malah item dari Ular cinta mani baik yang ularnya sudah menfosil seperti item di atas, ia mampu menjadikan seseorang itu kekayaan dengan pantas sekali , dan sudah pasti dengan izin Allah SWT. 


Kod Produk : GUCHMANI 14517
Bentuk : G.Ular cinta mani
MAHAR : RM 500

MAHAR ESOK : RM 1000



SOLD OUT
Tn BotakAI

20 ulasan:

  1. Salam Tok Mat tumpang tanya guchmani dan guchmani air adakah hasiatnya sama. Saya pernah mahar guchmani air perolehan Tok. Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama tuan, cuma yang edisi 1 ni paling lajen , paling terawal di blog GB

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN