Rabu, 31 Mei 2017

GELIGA KASYAF









Sejenis Akik Berpusar Mata , Selalunya jenis ini bersimbol mata . Bukan Freemason tau hahaha.. Bila ia bersimbol mata maka ia di hakikatkan sebagai Pembukaan kasyaf atau membantu pembukaan kasyaf atau memudahkan kasyaf sedia ada. 

Kalau di maharkan batu saja pun tanpa di maharkan di blog item item bertuah dan mistik. Harganya boleh tahan juga lah. lihat pada peniaga, kerana harga batu tiada had atau tiada siapa yang mengawal. 

Alhamdulillah maha suci Allah yang mengaturkan segala galanya. Kini tok mendapat perolehan dari 3 sumber 2 sumber dari perolehan tok sendiri dan 1 sumber dari kenalan tok yang tok percayai..lama dah dok berurusan dengan dia bermula bab bertap dulu dulu. 

Jenis ini tok isikan dengan kelebihan :

Membantu kasyaf  bagi yang dah ada ilmunya. 


Ada pelanggan terdahulu memaharkannya dan melakukan amalan ringkas yang tok berikan, alhamdulillah sudah mula kelihatan warna warna di hadapan matanya, penampakan warna warna ini ialah asas kepada kasyaf. beerti melihat sesuatu yang org biasa tidak melihatnya. 

Amalan di teruskan dan latihan di ketatkan dan alhamdulillah ramai juga yang sudah kasyaf, tok tidak menafikan ada yang memaharkannya tapi sampai hari ini tidak kasyaf. itu bukan urusan tok, itu ialah urusan anda dengan Allah SWT, kerana belum diizinkan.



Kod Produk : G.KASYAF 29317
Bentuk : Permata Kasyaf
MAHAR : RM 200  

Promo Ramadhan : RM 120

SOLD OUT
TN NIEZAM


5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN