Ahad, 28 Mei 2017

DELIMA AIR 2 ( SINTETIK ) "M"































































Ini ialah Delima Air dan kalau bernama delima air , maka ia adalah sintetik.....Tunggu dulu...... ini di panggil sintetik oleh newbie dan amatur, profesional memanggilnya batu / stone . Seorang peniaga di Taman Kerang Bernama Abg Ali menyatakan seorang ustaz yang mempunyai peralatan yang cukup sudah mengkaji item ini dan di dapati di dalamnya ada urat halus. Item ini di gemari sejak zaman dulu kala , iaitu sejak zaman british memerintah tanah melayu selama ratusan tahun. Kenyataan beliau ini masih tok sangsikan, namun apabila melibatkan kajian, maka kesangsian ini hanya sekitar 50% sahaja. 

Siap cincin dengan batu delima jenis ini ialah RM 800.. ya.. anda boleh ke sana dan berbual dengan Abg Ali di Taman kerang, beliau mempunyai item berkualiti setara Kedai Gemst terkenal seperti delima dan zamrud.. samada ia sudah oil treat, wallahualam, itu urusan anda.,bukan lagi urusan tok. Berkenan, beli aja.. x berkenan p balik hahaha. 

Item ini tok isikan dengan kelebihan KHODAM NAGA , ya berkaitan khodam naga, kerajaan tok duduki berasaskan naga emas sepasang , bagi yang lama dengan tok apatah murid, mereka pernah dan tahu mengenainya. 

Khodam Naga ini di arahkan untuk menjaga dan mengawasi empunya delima dari sebarang sihir, gangguan Jin, anda boleh testnya dengan duduk di kawasan angker, tok cabar anda untuk mengujinya, insyallah anda boleh melihat sendiri. 

Khodam Naga ini tidak pernah di masukkan dalam kos RM 50 kerana ia mahal dan bukan semuanya tok isikan dengan khodam jenis ini. 

Setelah memilikinya anda tidak mempunyai akses berhubung dengannya, untuk apa?... dia berkhidmat untuk tok dan di arahkan untuk duduk di sini atas arahan tok.. maka anda yang memakainya boleh menikmati kelebihannya dengan izin Allah SWT . 

Ia juga memberikan kelebihan penunduk, penggerun.. 

AWAS bagi yang bekerja memerlukan pelanggan, jangan beli mahar ini...ia untuk mereka yang bekerja sebagai Polis, Pak Guard, Penyelia, ASP, INspektor, Roadblock, JPJ, dll sahaja. 

Jika ada org terkena histeri, halakan cincin ( jika dah buat cincin ) ke arah pesakit dan renung mata anda ke arahnya melalui cincin ini ( antara 2 mata ) 

Kesan lebih kuat sekiranya mereka mengambil pil energy 1 , campurkan dengan teknik energy ini dan org histeria tidak akan terdaya untuk meronta dan jika ia melawan akan terpelanting 

Pil energy masih ada promo sampai 31 may 2017 RM99.99, Selepas itu maharnya standard sejak 2012 iaitu RM 800 1 biji



Kod Produk : D5AIR2 27517
Bentuk : delima Air Khodam Naga
MAHAR : RM 150

19 ulasan:

  1. Balasan
    1. adoi, keluar malam ni pula, tok nak jadualkan esok 12pm.. ok takpa...jalan terus ya tuan

      Padam
  2. Grab 1A tok

    'MRL'

    BalasPadam
  3. Salam Ramadhan Tok Mat
    Ingin tanya pasal ibu duit
    Saya dari sg
    Bagaimana kalo saya ingin mahar ibu duit seperti sgd20 maharnya dlm ringgit atau dolar.
    Terima kasih tok.

    BalasPadam
  4. Mahar ibu duit
    Rm20 : Mlr 100
    Kalo untuk sg bagaimana tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. SG kita akan hantar dalam bentuk SGD. kos pos sama macam biasa..

      Padam
  5. Salam tok muda...payment done... Igt smlm dah abih dah kene grab...saja tgk2 blog sebelom tdoq...rezeki bulan Ramadan...Alhamdulillah...ad lg items len dok ushar2 nih...hehe

    BalasPadam
  6. salam tok..
    igt nk grab pil 1..detail ape yg d perlukan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan.
      Whatsapp Nama, alamat dan nama barang ke 0178259540

      Padam
    2. dh PD utk pillevel 1..detail dh wasap mr.baz..

      Padam
    3. tok nak tanya..nk tanya,dulu masa tingkatan 5,saya pernah masuk ilmu kebatinan tapak suci..tapi dh lama tak beramal dlm 15 tahun dah sbb x smpat..hehehe
      ok je kan saya amik pil ni?

      Padam
    4. Boleh, tok masa tingkatan 5 ada 4 jenis kebatinan tok amik tuan dari 3 jenis perguruan. alhamdulillah tak gila haha..

      Padam
    5. terima kasih atas penjelasan Tok👍🏼

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN