Isnin, 8 Mei 2017

BBNURI



























Alhamdulillah datang lagi untuk di maharkan., insyallah semoga membantu.. tok dengar ada yang menggunakan item tok untuk buat tarik duit , yang berhasil alhamdulillah. yang belum tu sila cari di mana kesilapannya, mungkin kejujuran semasa memaharkannya tu perlu di betulkan insyallah 

Untuk item ini di syorkan menggunakan medium tembak.. ikat di ayam dan minta org yang ada senapang patah tembak ayam ini. insyallah jika pada ketika itu anda akan menjadi jutawan, kini anda akan memaharkannya. 

Ia nya untuk kebal di tembak. 

Silakan


Sekiranya anda tidak ingin memaharkannya sekarang tidak apa juga kerana apabila sampai ketika peperangan berlaku item begini akan melangkah jauh maharnya sehingga puluhan ribu malah ratusan ribu ringgit, tidak percaya... ?.. sejarah sentiasa mengajar kita dan sejarah ini akan berulang. Di zaman tok nenek kita berapa bidang tanah di gadaikan semata mata ingin memiliki item bagi melindungi keluarga mereka dari peluru komunis, malah ada yang sanggup menukarkannya kepada beberapa relung tanah bagi mendapatkan item begini. Ketika itu wang anda tiada nilai lagi... di masa perang wang ada nilai ke tuan tuan?

Biar sekarang kita bergolok gadai wang , jangan sampai ketika saat itu kita bergadai pula tanah dan rumah kita.. wang tiada nilai di waktu peperangan dan huru hara. Persiapan perlu di lakukan, jangan dah tergantuk baru nak terngadah.


Kod Produk : BBN 18417
Bentuk : Batu Bukit Nuri Asli
MAHAR : RM 450

Promo Pejam Mata : RM 200


SOLD OUT
Tn AHG AHG

16 ulasan:

  1. Tok Grab dua dua 1A 2 A pejam mata Rm350
    Payment on the way

    BalasPadam
  2. Payment Done Dua-Dua Lumsum Rm350

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Terbiasa bid di ebay tok 😅 Kebetulan beza masa 7 jam jadi orang tidoq kita bangun..

      Padam
    2. tok rasa ada pada mr baz lagi tuan tu hari ada 2 biji sampai, lepas tu lagi 2 biji, lepas tu last ni 2 biji... cuba tuan wassap dia 0178259540

      Padam
  4. Alhamdulillah ...terimkasih tok
    payment done via paypal
    watsup tok Baz

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN