Sabtu, 4 Februari 2017

MUSTIKA ULAR





Mustika Ular Jelmaan di Kawasan belakang rumah Tok saja...apa diaaa?.. belakang rumah tok Muda?.. mengarutlah.. ya mengarut kalau tak datang, datang dulu umah tok muda di sini, khamis malam jumaat, duduk sorang sorang kat rumah hujung sekali.. jumpa lah kau haha... gad pun dah berhenti 2 org, petang jumaat baru interview gad baru.

Kawasan rumah tok muda duduk 3 tahun kini memang angker, dengan jarak kubur dalam jarak 100 meter, rumah lama yang angker, dan rumah yang di tuntut langsuir sampaikan tuannya lari duduk di tempat lain... selang 3 buah rumah sahaja... dalam minggu lepas 4 malam gad dengar bunyi mengilai dan menangis.. tok assign kan seramai 3 orang utk percubaan, sebab dok rasa memang akan ada yang lari.. ada 1 gad ni malam pertama saja dah kena usik, semua walkie talkie haru biru huru hara tak lekat line dan kemudian bunyi perempuan mengilai , keesokan harinya gad baru ini eksiden bersama adik dan sahabatnya..kini ada di hospital menjaga teman dan adiknya dan sudah resign... Tok dah lama menanti murid tok datang ke sini waktu malam, nak suruh bertapa kat situ je.. tak payah masuk hutan belukar, duduk aje lah atas tar jalan belakang perumahan ni .. tengok mcm mana peginya. insyallah. 

Mustika ular ini memang tok dapat di belakang rumah sahaja. bukan dari ular, tapi ia di atas daun pisang yang ada di sini , semasa mengambilnya cuma kedengaran bisikan halus bahawa ia mustika ular. apa jenis ular mana lah tok tau...tok bukan zoologist. 

Kelebihan ?..

Melihatkan kepada corak dan warnanya, insyallah wibawa kepada pemakai, penunduk dan penggerun, perubatan tok tak pasti, ini item pertama yang di perolehi serupa ini. belum pernah dapaty jenis ini lagi... tapi coraknya memang cun seperti c enderawaseh

Ada 1 buat masa ini. ke depan wallahualam


Kod Produk : G.ULAR 1217
Bentuk : Mustika asli
MAHAR : 2000 Mlr

GRAB : 1000 Mlr

7 ulasan:

  1. Belakang rumah tok ni mcm best noh...mcm2 ada...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mcm mcm tuan. sesekali mai la
      memang tok takkan bagi duduk saja

      Padam
    2. uihh...mcm ada cenderamata nak kasi kita...hahaha...

      Padam
  2. Assalamualaikum tok. Saya teringin sangat nak berjumpa dengan tok. Tapi entah macam mana caranya

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan, memang agak misteri untuk berjumpa dengan tok tuan.

      Padam
    2. fuhh. Terbaik tok. Tapi inshaAllah misteri akan terungkai andai ada jodoh

      Padam
  3. As slm... Sy pun teringin nak jumpa tok...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN