Selasa, 7 Februari 2017

PENANGKAL SIHIR


















































































































Yang ini tok kenal batu apa... ni nama batu nya ialah Tourmaline.. Jenis kristal yang amat rare bagi yang tak kenal dan Rare bagi yang dah kenal macam tok. Batu tourmaline ini di perolehi dari kerajaan Sabara..bukan beli mana maa tau, kalau nak beli pun boleh sebenarnya, tapi ni bukan di beli lah. 

Tanya mana mana apek, cina, baba, nyonya, mat salleh , hindu, melayu, nasrani sekalipun jawapan tetap sama, kalau rujuk dalam buku gemstone pun sama juga iaitu :

Perisai sihir dan amat ampuh sekali

Tapi opsss.. jangan percaya ke batu... biarlah bangsa lain percaya ke batu, tapi kita ni islam percaya pada Allah benda ni cuma Jambatan sahaja, Asbab sebab sahaja. Tanda usaha sahaja... Kalau nak seberang takda jambatan..boleh lalu ka.. berdoa la lagu mana pun di zaman Najib ni.. kita bukan di Zaman Rasullullah di mana Doa Makbol sekelip mata. So kena tau jugak lah di zaman mana kita berada.. 

Tapi tok sarankan.. amat amat sarankan.. untuk benteng sihir.. gunalah ia. dengan cara perolehan yang sudah tentu dari tangan org yang tidak memegang benda daging haram dan suci tangannya, di mulai dengan bismillah dan salam semasa memberinya.. insyallah energynya amat bersih dan terjaga. maaf tok x sempat nak canai, kami agak rush time sekarang memandangkan banyak item yang di perolehi dari segenap penjuru, Alhamdulillah terima kasih Allah. 


Kalau nak canai silakan berhubung dengan mr Baz, kalau nak pakai terus macam ni pun boleh, mesti dekat pada badan , tu syaratnya, tiada pantangan, benda ni alami.. bukan isian


Kod Produk : P.SIHIR 5217
Bentuk : Perisai Sihir
MAHAR : 120 Mlr

GRAB SATU SATU : 100 Mlr

 GRAB SEMUA :   560 Mlr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN