Sabtu, 25 Februari 2017

MANI GAJAH TERUNA RARE







SOLD OUT
Tn Shamsul


















SOLD OUT
Tn Celede





From selected Gems to selected Buyer

Alhamdulillah Mani Gajah Teruna yang RARE dan dari kalangan spot yang amat sukar di perolehi.. jika kami ada raw 10 biji pun belum tentu mendapat jenis warna ini. Sinambungan kuning + Merah dan kelihatan 3D, umpama bawah urat ada urat yang berbeza. Alhamdulillah. 

Mani Gajah Teruna atau spot dari raw yang besar hanya di perolehi di bahagian atas yang bersudut ke arah permukaan bumi (bhgn paling atas ) dan di dalam satu satu raw mani gajah hanya sekitar 5% dari 100% bahagiannya ialah MGT. 

Kekuatan MGT di dalam pengasehan.

Kekuatannya melebihi dari RMG, GMGB dan QMG. MGS pula tok kecualikan di dalam pengkelasan kerana ia amat mahal untuk di perolehi dan sukar pula kita mendapatkannya melalui penarikan zikrullah, sedia maklum di dalam penarikan tok tidak memohon sesuatu yang khusus kecuali di dalam permohonan atas nama dan permasalahan yang di berikan mandat kepada tok hanya 1 tahun 3x sahaja. 

Kekuatan pengasehannya berganda dari kekuatan mani gajah lainnya yang tok sebutkan di atas.

Bolehkah di bawa bersolat?...

Soalan ini berkali di tanya oleh pelanggan yang berlainan dan di dalam tahun tahun yang berbeza.. 

Jawapannya boleh. 

Sekiranya ada yang ingin berdebat tok selalunya tidak akan pergi jauh dari gaya kehidupan kita... dan tok selalunya akan bertanya.. jangan tangan kulit, tali pinggang kulit, dompet kulit.... adakah boleh di pakai di dalam solat?..... dan adakah jelas ia dari binatang yang di sembelih atau yang main Banzai sahaja kepalanya ?..... Maka untuk soalan itu jawapannya JELAS tidak boleh, tapi ramai yang memakainya bukan?. 


Kod Produk : GUKM 20217
Bentuk : MGT RARE
MAHAR : 450 Mlr

GRAB SATU SATU 350 mlr

GRAB SEMUA 500 Mlr



12 ulasan:

  1. Fuh rare sungguh ni tok muda. Rugi sapa2 tak grab...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mungkin ada yang pandang pada GRAB SEMUA tu.. jangan pandang maharnya jika anda bukan peniaga, memang sebenarnya itu rule peniaga, kalau tak di mana keuntungan mereka?

      Padam
    2. Saya sokong tok muda👍 .klau melayu tak bantu melayu siapa lgi nk bntu.

      Padam
    3. YA, siapa lagi kalau bukan kita sendiri...kita bukan nak perkauman tidak sama sekali. tapi sebaiknya kita yang bantu bangsa sendiri bukan harapkan bangsa lain pula, malu kita

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN