Ahad, 12 Februari 2017

GELIGA HARIMAU PUTIH ( KING HYPER RARE )









Bagi tok... dalam banyak banyak Update kali ini.... item ni no -2 ter rare... susah dapat dan tak selalu ada pun dalam blog GB ini... tok la ni malas nak cerita dah mana tok dapat, gerbang mana.,.. tu hari tok kasitau kat Chendor @ Chador pun bukan org tau Chador tu kat mana. Haaa. 

Yang penting ni item Perolehan melalui cara tok ...kalau landing time atau bermodal tok kasitau.

Geliga Harimau Putih..... Kalau hangpa nak kata benda lain kata saja lah, tu pandangan anda, pandangan tok ia adalah geliga harimau Putih. Hormat pandangan org lain , kita tak rugi apa apa pun. 

Jenis ini tak seperti harimau biasa, kalau barang harimau biasa, lebih cenderung nak buat naya ke orang dan tak sesuai di pakai ke atas diri sendiri.

Jenis ni bukan tak boleh buat naya org, apa apa pun oleh buat naya ke orang... ibarat... keris pisau tak boleh bawak dalam kenderaan sebab benda tajam dan merbahaya, kita bawak Screw Driver Leper yang panjang tu.. kan, sama juga kalau nak rodoknya. Jadi item ni sama sahaja , mana mana pun sama, ikut pada manusia yang memilikinya nak buat baik atau nak buat kerja tak baik dengannya. 

Kelebihannya banyak, tapi tok cuma mampu menulis sikit sahaja berikutan khuatir tangan tok krem Pula.. 

Penggerun manusia

Jika di pakai dan di bawa ke kawasan angker, Tobat tak jumpa hantu, rasa tu dan tentu la, meremang remang.,. tu deria rasa... Boleh di cuba... pakai sebagai cincin dan p tanah kubur atau kawasan angker.. kalau jumpa hantu tok bagi balik duit anda .no hal. 

Perubatan SAKA dan gangguan atau senagkatan dengannya, bukan dengan cara di bagi pegang.. ia di pakai pada diri kita sendiri sebagai perisai dan juga penggerun jin di dalam tubuh badan manusia. Jenis bagi pegang ni dari jenis petir, Tasbih kiyai Hj lebar. 

 Jenis ini tiada pantangan, nak memancing pun tak pa, x menjadi masalah. ia lebih kepada positif untuk pemiliknya berbanding harimau yang biasa dah ikan hidu dan kenal baunya. 


Kod Produk : GHP11217
Bentuk : G.Harimau Putih Alam Ghoib
MAHAR :320 Mlr

GRAB : 300 Mlr

SOLD OUT
Tn Adam Idris

9 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sepatutnya mesej ada no hp tok tak benarkan dalam blog memandangkan ramai hackers dan ramai cust dah kena hack . tapi sebab tua sebut dah bertahun., maka utk kali ni tok benarkan mesej ada no hp tuan, berlaku apa apa tu tanggungjawab tuan ya . silakan

      Padam
    2. tok tgk balik... kalau potong 2 jadi tak comey tuan. cuba tuan whatsapp pembantu tok 0178259540 sekiranya ada perolehan lain ke hadapan, dia akan terus kepada tuan sahaja

      Padam
  2. Balasan
    1. utk mendapatkan no hp pelanggan lain, tuan boleh direct kepada tuan baz dan berikan rujukan halaman tuan dan apa hajat tuan, mr baz akan directkan tuan dengan tuan Adam Idris ya

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN