Isnin, 6 Februari 2017

GELIGA NAGA CHINI







































SOLD OUT
Tn Nelson





















Geliga Naga Chini Perolehan yang masih tok simpan kerana sayang. alhamdulillah

Mempunyai kekuatan Perubatan yang tinggi bagi penyakit penyakit misteri dan serangan Jin, Malah kekadang boleh juga sebagai medium Perubatan Bagi penyakit fizikal tertentu ( Hospital ) yang tok pun tak pernah cuba. 

Di rendamkan ke dalam segelas air dan di bacakan apa yang anda tahu ( bukan semua org tahu membaca ayat ayat lazim yang panjang ), jika anda tidak tahu, cukuplah anda membaca Bismillah dan Selawat ke atas Nabi Junjungan Kita dan Keyakinan serta Tawakal Kepada Allah SWT insyallah. 

Jangan percaya ke batu sangat, ni semua asbab dan usaha, ibarat makan ubat.. ada yang kata ubat takpa sebab ada penjelasan saintifik.. habis tok muda nak tanya... Batu permata takda penjelasan Saintifik... maybe sebut permata depa tak faham mana, apa kata tok sebut , Gemstone Sains Gemology. Ok dah takat tu. Kemudian di sambung dengan bab aura dengan masuk kepada Bidang Getaran , Gelombang dan Frekuensi yang ada di Universiti Universiti Luar negara.. dulu di OUM ada. la ni tok tak tahu masih ada atau tak pengkhususan ini. Atau dengan kata lain Sains Metafizik....kena sebut nama nama moden baru org boleh terima, kalau masuk bab tenaga, bab khadam apa semua, lari habis ... walhal benda tu sama saja, meta ka, energy ka, aura ka... benda tak berjasad tu apa ?... Ok saja sambung bebel lama tak bebel, sikit ja neh ok na.


Barang ada banyak ni saja untuk di maharkan kali ini, di kemudian hari wallahualam. 


Ada kelebihan lain yang tok enggan jelaskan, pembeli akan merasa sendiri khasiatnya kelak


Kod Produk : GNC 5217
Bentuk : G.NAGA CHINI
MAHAR : 300.25

GRAB SATU SATU 250.25

GRAB SEMUA 750.25

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN