Isnin, 13 Februari 2017

AKIK MAJAPAHIT

























SOLD OUT
Tn Bespower














































































SOLD OUT
Tn Ameyhazuan





Insyallah mempunyai kekuatan Penarik kerezekian, pelembut hati musuh , penaik aura diri beserta sedikit aura pengasehan, keupayaan sebenar ialah di dalam perubatan tradisional dengan izin Allah, mudah di jadikan penawar bagi Demam, campak, panas dalam dan sudah tentu amat baik bagi yang mengalami sakit panas baran. 

Kekuatan lainnya setelah di kenal pasti ialah membangunkan Tenaga Kundalini kepada Si Pemakai dengan  Izin Allah, Badan terasa bertenaga, deria makin cerdas.


Kod Produk :GMJPHT 11217
Bentuk : Geliga
MAHAR :70 Mlr

GRAB SATU SATU 50 Mlr

GRAB SEMUA 180 Mlr


20 ulasan:

  1. Balasan
    1. payment saya buat bila dah final ya tok.

      Padam
    2. payment untuk 6a done, tok. untuk 2a saya tunggu en. power punya respond. kalau tak ada nanti saya top up untuk 2a pula...

      Padam
  2. Balasan
    1. kalau ada yang nak 2a, boleh maklumkan sebab saya dah dapat 6a. jika tiada yang mahu, saya ambil semua (6a,4a,2a).

      Padam
  3. As salam Tuan Tuan yg mulia, masih boleh GRAB 2A kah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. As salam. Jika tuan mahu, tuan boleh boleh ambil 2a, bahagian saya. Tunggu tok mat bagi confirmation.

      Padam
    2. Terpulang kepada tuan berdua, tuan Power boleh Grab 2A jika mahu atas izin Tuan Amey

      Padam
  4. Mujurlah ayah dh ada jenis ni king hyper rare huhu!!

    BalasPadam
  5. As salam Tuan Amey yang mulia, terima kasih beri laluan, Tok Muda, saya GRAB 2A dengan izin. Terima kasih
    * Ayah, silakan parking lot tepi dahulu, hihihi

    BalasPadam
  6. Settled payment 2A.15/02/2017 @1650hrs.Ref 4023710426.Details W.A Mr Baz.Terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih tuan alhamdulillah.. Tuan power berniaga batu bata kan, kalau nak ibu mutiara boleh beranak, request dengan mr baz, kami ada terlalu banyak stok tu, geliga ikan tok boleh dapatkan melalui permohonan khusus jika tuan mahu

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN