Ahad, 5 Februari 2017

GELIGA HARUAN





















































( Maaf Silap Deskripsi )


Sampai dia dulu dari Tok.... aiiih... item ni Tok dapat masa Di Perlis.. Tok Buat ritual di Kawasan Timah Tasoh, Jalan Nak ke Wang Klian melalui Padang Melangit... Kat simpang 3 tu ada rumah Ayah Biras tok, singgah la kejap masa tu nak hantaq anak menakan ke umah tokwan dia... tokwan dia ni dulu polis... dah pencen..dia selalu pesan ke anak anak dia atau sesiapa saja yang dia kenai... Jangan Kerja Polis.... Huhuu, tatau kenapa, tapi dia ni pencen polis la. So dia tau la sikit sikit tok boleh berkomunikasi dengan Orang alam halus, dia pun cakap, " Umah aku ni ada bunian.. cuba hang tengok area tasik kat depan tu" katanya sambil menunjukkan gigi air tasik empangan timah tasoh... erm.. memang dari tahun 1999 pun tok tau ada sebuah istana ghoib terapung megah di tengahnya.. yang kasyaf nampak la... so di pendekkan cerita. Tok pun buat la, dia ni dah masuk umah malas sebenarnya nak ambil tahu bab bab ghoib ni...dia kata karut.... huhu... tok cuba la buat, rasa kesian pun ada bila org dah tua mcm ni x percaya benda ghoib... alhamdulillah. Dapat lebih dari 80 Biji besar besar ibu jari... tok amik dan tjukkan ke dia.... dia x cakap apa la, cuma mintak seketui.... tok senyum ja la.. start keta, terus balik umah... esoknya terus hantar ke Terengganu untuk di canai.... 

Ratu Di sana memaklumkan bahawa ia adalah benda yang jadi batu iaitu najis Ikan haruan yang besarnya macam bas dan ia di gunakan di dalam PELARISAN diri dan perniagaan. Orang Yang selalu amik benda ni dulunya duduk di kawasan berdekatan dan bernama TokMat Leh... Tok Mat juga , tu yang tak tahan tu... Tok Mat Leh ni dulu selalu amik benda ni buat pelaris bagi yang berhajat. La ni Tok Mat Leh ni duduk di Kawasan beseri dekat dengan Rumah Doktor Faizah dan menjadi Bidan Kampung... Haaaa jangan pelik bidan kampung ni adalah lelaki. 

Baik, cukup la story pasal beliau dan tasik ni, cerita lebih lebih nanti hanpa pulak dok p melombong kat sana wakakakaka....

Jadi bagi yang nak Ikhtiar menggunakan Geliga Haruan Ni.... Bolehlah memilikinya, Tok nak jual Murah murah saja, dapat banyak... nanti tinggal sikit baru kita jual mahal na.

Tapi Sekali nak ambik jauh gak la, Perlih Nuuuu, Minyak dah naik, rokok pun dah naik malam tadi kan 20sen haha

Kod Produk : GB1 1217
Bentuk : Geliga Ruan
MAHAR :350 Mlr

GRAB SATU SATU : 330 Mlr

GRAB SEMUA :  800 Mlr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami