Khamis, 16 Februari 2017

MANI GAJAH TERUNA ( PELUANG TERAKHIR )






SOLD OUT
Tn Shirul Ash



















SOLD OUT
12 Silver



















SOLD OUT
Tuan Nasharudin







Baik... selesai dengan Halaman 150 Mlr tu kan... kalau ikut janji tok, halaman tu saja pada nilai promosi 150 mlr.. tapi tok lihat ramai yang nak dan ramai yang tak dapat. maka insyallah tok sediakan lagi  sekali, tapi bukan pada nilai promosi 150 mlr tu ya.... tok up sikit agar tak jadinya tak menepati janji. Tok naik sikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit je ok... 

Ini lah MGT yang tok janjikan beberapa hari lepas dan ia ingin di jadikan item Promosi pada Nilai GRAB yang cukup menakjubkan... SEKALI INI sahaja untuk memberi peluang kepada anda .. Jika Untuk berniaga tok amat alu alukan . 

Mani Gajah Teruna.. Mani Gajah.. mana mana saja ia dari Keluarga Agate... di dalam dunia ini ada 2 spesis Famili batu sahaja Iaitu :

Agate 

Kristal


Akik dari dalam tanah dan batuan, sementara Kristal di dalam bukit dan gua gua yang sejuk dan mempunyai udara yang penuh dengan air. 

Agate berasaskan Cecair Organik yang berfosil dari rumbuh tumbuhan, getah pokok, Serangga, kayu dan dahan serta mineral lainnya sementara Kristal berasaskan Air dan mineral halus di dalam udara, kedua ini terhasil dari proses yang berbeza namun menghasilkan sejenis mineral baru yang di panggil PERMATA. 

Gelaran Mustika, Geliga, Buntat adalah panggilan sahaja bagi membezakan jenis, asal muasal..umpamanya manusia... ada bangsa cina, india, afrika, mat salleh, Arab, melayu dan sebagainya, namun mereka manusia , darah juga sama warna..hati saja tak sama bhahaha.. 

Itulah bezanya agate dan Kristal. 

Setiapnya mempunyai kekuatan supernatural yang berbeza, kelebihan lain batu permata kerana terhasil dari proses proses khususnya dan dari mineral khususnya memberikan kelebihan untuk manusia menggunakannya samada dari segi nilai perubatan, super power atau kelebihan organik. 

Di Seluruh dunia batu di angkat sebagai medium kesaktian , jika anda lihat di mana mana filem dan movie sekalipun, batu di angkat sebagai item bertuah.. 

Anda jangan beranggapan kami di dunia mistik terpengaruh dengan filem filem moden seperti Lord Of The ring, Green Lantern, Superman, Merlin dan sebagainya Kerana ingin sekali kami bertanya sebelum wujudnya industri perfileman batu sudah pun di angkat sebagai medium yang di muliakan antara soalan maut kami mampu lemparkan ialah:

Batu apakah RAJA segala Batu?

" HAJARUL ASWAD "


Itu belum termasuk batu besar yang terangkat sedikit kerana ingin mengikuti Rasullah Semasa Kejadian Israk Mikraj Di mana sebuah batu ingin mengikuti Rasullah SAW.

BATU........ Ya , bagi orang biasa... nama BATU umpama tiada nilai... kerana itu Allah berfirman:


Dan Dia telah menundukkan untukmu apa yang di langit dan apa yang di bumi semuanya, (sebagai rahmat) dari padanya. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar benar terdapat tanda tanda ( kekuasaan Allah) bagi kaum yang berfikir. (Al-Quran Surah Al-Jathiyah: 13) 



Setiap benda yang Allah jadikan itu ada gunanya buat manusia dan ia JELAS di dalam Firman Allah:



إِنَّ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاخْتِلَافِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ لَآيَاتٍ لِّأُولِي الْأَلْبَابِ
الَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللَّهَ قِيَامًا وَقُعُودًا وَعَلَىٰ جُنُوبِهِمْ وَيَتَفَكَّرُونَ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَٰذَا بَاطِلًا سُبْحَانَكَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ

Al-Quran | Aali 'Imran | Ayat 190 - 191:

- Indeed, in the creation of the heavens and the earth and the alternation of the night and the day are signs for those of understanding.

- Who remember Allah while standing or sitting or [lying] on their sides and give thought to the creation of the heavens and the earth, [saying], "Our Lord, You did not create this aimlessly; exalted are You [above such a thing]; then protect us from the punishment of the Fire. 

B.MELAYU

- Sesungguhnya pada kejadian langit dan bumi, dan pada pertukaran malam dan siang, ada tanda-tanda (kekuasaan, kebijaksanaan, dan keluasan rahmat Allah) bagi orang-orang yang berakal;

- (Iaitu) orang-orang yang menyebut dan mengingati Allah semasa mereka berdiri dan duduk dan semasa mereka berbaring mengiring, dan mereka pula memikirkan tentang kejadian langit dan bumi (sambil berkata): "Wahai Tuhan kami! Tidaklah Engkau menjadikan benda-benda ini dengan sia-sia, Maha Suci Engkau, maka peliharalah kami dari azab neraka.


NAMUN!!!!!

Ingatlah bahawa mengguna pakai apa apa yang Allah ciptakan bukanlah dengan beranggapan ia ada kuasa atau Power yang setanding Allah SWT atau lebih dari Allah SWT kerana ia mampu mengundang Ke-Syirikan.

Pakailah Ia sebagai sebuah ALAT, MEDIUM USAHA dan hanya berharap, Yakin dan Tekad Kepada Allah. 

Allah Menyuruh Kita Berdoa dan Berusaha... Tiada Salah 1 tiada berguna. Maka Doa kita di dalam Solat bersama air mata, dan Usaha Kita Di Luar Solat dengan Keringat Peluh Berusaha mencari rezeki wang ringgit dan kemudian menukarkannya kepada usaha lain dan rezeki agar usaha lain seperti ini mampu Mempercepatkan dan membantu mempermudahkan urusan kita di dunia ini agar mudah mencapai Syurga. Mengapa?....... Ramai orang merungut akan rezeki mereka, ramai orang yang bersolat tidak khusyuk, badan bersolat, pikiran memikirkan masalah kewangan.... Jika tidak cukup dengan usaha Kaki dan Tangan......mengapa tidak anda menggunakan Usaha melalui medium yang Allah SWT ciptakan??.... Ya Allah yang cipta..bukan manusia atau Iblis yang cipta.. untuk apakah ia ciptakan sedangkan orang islam sendiri menolaknya dengan menyatakan ia syirik.. tidak Allah itu Zalim dengan menciptakan sesuatu untuk menjadikan kita SYIRIK melainkan kita sendiri lah yang menjebakkan diri kita di dala  Ke-syirikan. Lalu bagaimana menggunakan item item begini agar tidak syirik?.. Fikir..... 

Jika ada orang yang berkata.... " Ah.. jadi jangan di pakai.. nanti mudah jadi syirik..kita bukan mampu jaga hati kita"

Kenyataan Ini Benar.... MAKA

Jangan Pakai : 

Selipar

Kereta

Komputer

HP

Meja Makan

Sudu

Jam Tangan

Jangan Makan Ubat Ubatan Hospital

Malah jangan pakai Baju dan Seluar sekalipun 


Kerana..... Jika anda YAKIN anda memakai semua ini anda mampu makan nasi, anda mampu hubungi ibu anda, anda mampu ke pejabat dengan cepat, anda mampu jaga kaki anda dari kena paku...... Maka Jelas anda melakukan Syirik Kecil... 7x melakukannya maka ia menjadi Syirik BESAR. 

Nah..... Tercengang... terbuntang?.... 


Lalu bagaimana ingin menjaga Hati kita.... 

Maka selalu lah beringat...bahawa ALLAH lah yang Mengizinkan Segala Sesuatu... Jika Allah tidak Izin.. Makan Ubat Mahal Sekalipun Penyakit tidak akan sembuh, Pakai Kasut mahal sekalipun Jika Allah tidak Izin Paku akan tembus dan sebagainya... 

Maka Selalulah Mengucapkan 

Istigfar

dan 

Alhamdulillah


Maka Insyallah..... Berjumpa Kita di Syurga Kelak... Mudah Mudahan..

PELUANG TERAKHIR !!!!

PELUANG TERAKHIR !!!!

PELUANG TERAKHIR !!!!

PELUANG TERAKHIR !!!!

PELUANG TERAKHIR !!!!






Kod Produk : MGT 15217
Bentuk : Mani Gajah Teruna
MAHAR : 450 Mlr

GRAB SATU SATU 170 Mlr

GRAB SEMUA  400 Mlr


24 ulasan:

  1. Balasan
    1. GRAB MENUNGGU 3A
      .:: Hempedu Pasir ::.

      Padam
    2. alhamdulillah., tok doakan kemakmuran buat tuan dunia akhirat

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. tuan belum dapat 1 kan?. cuba tanya tuan 12silver sekiranya dia nak ungrab 2A kepada tuan

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  5. Aslm tn 12silver,
    Sudi x ungrab 2a pd sy.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  6. payment done utk 3a tok.

    BalasPadam
  7. Hanya mampu melihat keindahan ciptaan tuhan

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN