Selasa, 21 Februari 2017

MANI GAJAH BUNIAN ( GMGB )








Alhamdulillah..kita mulakan update hari ini dengan GMGB, maaf semalam agak lewat tok nak terbitkan komen anda memandangkan tok habiskan masa selepas mahrib tok dengan majlis zikir dan amalan, di dapati ada virus cuba nak hinggap badan tok ( sihir ) dan langsung semalam di lakukan amalan benteng dan penumbal kembali sihirnya. semoga Pengamal sihir ini mendapat hidayah dari Allah Untuk berubah, insyallah. 

Sekarang 8.47am kiranya jari jemari tok pantas menaip , cuma tak berasap sahaja.

GMGB.... Geliga mani gajah bunian, maksudnya mani gajah yang di perolehi dari alam bunian dan dari pemberian makhluk ghoib, terpulang kepada anda untuk mengatakan bunian ini apa, orang kah, jin kah, kerana masing masing dari kita punya pendapat yang berbeza, usah kita berhujah dan berdebat aku betul kau betul kerana hanya Allah yang mengetahui Mana yang betul dan salah.. kita cuma pengikut orang dahulu kala melalui cerita mereka dan melalui kitab kitab lama mereka, jika mereka salah maka salah lah kita , cuma di zaman ini kita tidak mengetahuinya maka biarlah kita menerima dengan pikiran yang terbuka agar SILATURRAHIM kita terjaga mulia dan kekal sehingga ke alam Masyar. 

Mani gajah bunian,. kalau sudah namanya mani gajah, datang lah dari mana mana planet, jika masih sumbernya air mani gajah yang menfosil maka tujuannya tetap 1 yakni :

Pengasehan bagi wanita atau lelaki


Di pakai sebagai cincin dan ia membantu mencapai mendapatkan org yang kita inginkan .. insyallah 


Kod Produk : MG 18217
Bentuk : GMGB
MAHAR : 350 Mlr

GRAB : 200 Mlr



Ada yang tanya apa itu MAHAR dan apa Itu GRAB....Mahar ialah harga kita sejak dari 2012, iaitu harga standard dan anda boleh jadikannya harga untuk anda jual semula jika anda peniaga, Mahar ini juga di kenakan kepada yang Lock deposit selama 7 hari. Namun jika ada yang grab dalam masa 7 hari ini maka lock deposit mereka terbatal . 




Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank : 551016691626 My Gemstone 

RHB : 20129160006603 My Gemstone 

Paypal 1 : limbunganmayasdnbhd@gmail.com
Paypal 2 : mohdyasirahmadrozi@gmail.com


Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN