Selasa, 28 Februari 2017

GELIGA MUSANG EDISI 2
























Jenis musang, jenuh nak menunggu 7 edisi, Guts dan kebanyakan lainnya dah hampir ke 7... Ya.. Dragon Ball ada 7 semuanya.. ia kartun tapi bila kartun tidak semestinya ia rekaan anak anak kecil. Buaya juga ada 7 jenis Geliga di dalam perutnya, Ular, Landak, Babi, Harimau, Badak.... 

Samada mereka tertelan batu batu ini semasa berenang, makan makanan mereka wallahualam, tapi silakan meluangkan sedikit masa berjumpa pawang buaya, adakah benar Geliga buaya ada 7 semuanya dan setiapnya mempunyai kehebatan berlainan. Di khabarkan jika seseekor buaya mampu mendapatkan 7 biji geliga maka ia akan menjadi raja segala buaya di dalam sesebuah sungai. wallahualam. Tok hanya penyambung warisan dan sejarah nenek moyang yang ramai dari kalangan kita melupakannya di dalam arus kemodenan dan menyatakan ia tahyul dan khurafat sedangkan 2 perkataan ini tiada di dalam nas atau firman. Tahyul dan khurafat ialah bahasa atau suku kata di dalam bahasa melayu sebagai mengarut. Mengarut bagi mereka dan lihatlah kehidupan mereka.. apabila sesuatu ciptaan Allah malah yang di depan mata iaitu Al-Quran pun mereka lupa sebagai azimat diri maka kehidupan mereka kita lihat terumbang ambing walau sekaya mana pun dirinya. Jika tidak...tidaklah VIP memasang bomoh di sekeliling mereka, jika tidak maka tidaklah mereka sanggup membeli item kebal umum berjuta juta harganya. 

Geliga Musang jenis ini menyerupai petir pasir tapi bukanlah petir pasir. jenis petir permukaannya tidak licin dan kemas, ia lebih kepada nak kasar dari licin. 

Jenis ini di gunakan di dalam di dalam kelebihan HALIMUNAN dari musuh. Caranya....sekiranya anda di kejar musuh tanpa memakai Geliga musang edisi 1 ( pergerakan senyap ) maka panjat pokok berdahan dan masukkan geliga ini ke bawah mulut anda. insyallah musuh tidak akan jumpa anda walau di suluh dengan sportlight sekalipun. Hal ini hanya terjadi sekiranya musuh berniat menzalimi anda, tidak kira jika anda perompak dan orang kampung mengejar dengan niat untuk membelasah, membunuh, maka ia di dalam kategori di zalimi. Hukum mencuri bukan di belasah, tapi kerat tangan. 

Jika anda membeli di sini bukan beerti anda ada niat tersebut , tapi mungkin melengkapkan koleksi, meniagakan semula atau ingin menggunakannya ketika darurat. 


Kod Produk : G.MUSANG 20217
Bentuk : Geliga Musang
MAHAR : 200 Mlr

GRAB SATU SATU 150 Mlr

GRAB SEMUA 250 Mlr





Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank : 551016691626 My Gemstone 

RHB : 20129160006603 My Gemstone 

Paypal 1 : limbunganmayasdnbhd@gmail.com
Paypal 2 : mohdyasirahmadrozi@gmail.com


Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!








MAHAR


3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN