Rabu, 8 Februari 2017

GELIGA TOK HITAM







Batu ini ialah Batu Pemberian Tok Hitam, Namun Tok ubah Total ia dengan isian , kecuali rupa parasnya lah yang masih asli. 

Kerana banyak permintaan kepada Jenis BATU SIHIR, maka tok isikan ia sebagai kelebihan Batu Sihir insyallah 

KITA MULAKAN


Definasi SIHIR: Sesuatu yang luar biasa di luar Tabii manusia dan alam

Putih : Niat Baik
Hitam : Niat Serong


Direct to the point, Batu ini Tok isikan dengan Energy pertapaan item ( bukan tok p bertapa ) , tapa barang ni x sama dengan menapa diri.. Tapa diri hantar badan p bertapa, tapa barang hantar barang p bertapa. Dan bukan kosong, ia di wiridkan dari jarak jauh oleh tok ( gelombang Jauh ) dan di wiridkan oleh Semua Khadam Tok ( Jarak dekat ) seramai lebih dari 40 Jin Islam, Minta maaf sekiranya Tok cakap Orang Bunian Tak buat kerja ni... mereka bukan hamba Tok tapi kenalan tok... Macam anda kenalan tok, esok tok suruh anda masuk ke gua dan berzikir depan batu... anda nak buat tak?.. dan batu ni tok jual pula, anda tak dapat apa apa cuma pahala. anda nak buat tak?... itu lah jawapannya. Dengan Jin Insyallah mereka jenis taat selagi mana kita mengikut ajaran islam, sekiranya tidak mereka lari tah ke mana .


Batu Sihir ini di gunakan untuk menajamkan Perbuatan Sihir anda, baik :

Niat baik- Perubatan, lindung org jarak jauh, rawatan jarak jauh dll

Niat Jahat - kenakan orang, buat org jadi bingung, memisahkan 2 jiwa, menghuru harakan jiwa manusia lainnya dll 


Terserah...... Tapi ingat.. tok hanya mengizinkan yang Baik sahaja, sekiranya anda buat yang tidak baik, itu urusan anda dengan Allah Bukan urusan Tok di sini. 

Cara Guna

Batu di genggam dan di lakukan amalan anda sendiri, anda mestilah seorang yang amatur di dalam ilmu mistik tak kira apa pun ilmu, Batu Sihir ini hanya mampu menajamkan umpama jarum yang tajam dan pisau yang tajam. Sekiranya ilmu amalan anda sikit pisaunya tumpul, insyallah energy batu sihir ini akan memberikan anda sekejap pisau yang tajam sebagaimana tajamnya ilmu diri tok ini... mungkin sebab tok selalu buat amalan, dari amalan adanya rezeki tok, xda amalan tok nak makan apa?... itu saja jawabnya. 

Jika sedang melakukan rawatan Bacalah :

Bismillah 1x

Selawat  1x

Istigfar 1x


Dan kemudian di niatkan untuk apa tujuan anda dan kemudian di lanjutkan dengan amalan sendiri yang anda belajar dari mana mana guru , insyallah amalan anda akan tajam. 

Petua tok, sekiranya anda inginkan amalan anda tajam tanpa batu sihir ini silakan amal :


Bismillah 70,000x
Selawat 70,000x
Istigfar 70,000x


1 malam mungkin anda tidak mampu, sila habiskan 1 ayat itu dalam 1 minggu sebagai contoh 

7 hari ada 35 Waktu Solat

1 waktu di bawa sebanyak 2000x


Kemudian masuk minggu ke dua amalkan ayat ke dua pula ( selawat ) dan seterusnya. habis 3 minggu insyallah sekiranya anda cuma perawat, cuma pengamal ilmu kebatinan, amalan ini cukup untuk anda jadikan bekalan di guna untuk 40 tahun ( Average ) tapi jika main tarik duit, tarik batu...pengalaman tok... 6 bulan dah habis itu pun kalau hari hari dok buat. 


Terkadang anda tak ada pun ilmu tarik batu atau duit, tapi di sebabkan amalan anda dah genap sebanyak ini.. terkadang ia hadir sendiri.. 

Ada yang bertanya tentang amalan Ayatul Al Ikhlas sebanyak 70,000x..ya benar selepas habis jumlah ini anda akan dengar nama anda di panggil, sahutlah , insyallah anda akan memperolehi ilmu ilmu hikmah dari masa ke semasa dari anugerah Allah melalui Khadamul Al Ikhlas ini. 

Penawar sekiranya anda terasa panas , kepala mendidih, Ada bisikan halus di telinga akibat gangguan atau jiwa belum mencapai level yang lawak, Ambillah segelas air bacalah Selawat Nabi sebanyak 21x dan minum, insyallah tawar gangguannya.. hentikan dahulu amalan ini sehingga diri benar terasa layak untuk membawa amalannya, sekiranya anda tiada penawar dan membiarkan gangguan itu, anda boleh jadi Gila Isim... kang tak pasal pasal p kerat leher anak sendiri ...jangan main main..tok tidak bergurau. 


Apa pun ingat, ia mesti di genggam dahulu dan kemudian di bacakan ayat kuncinya ( 3 ayat Ini ) dan barulah di baca amalan anda, Silakan mencuba, insyallah hasilnya akan lebih mujarab dari sebelum ini. 

Batu ini juga mempunyai energy Hawa Panas tapi tidak di rasakan manusia, namun bagi Jin dan Syaitan insyallah ia ibarat Api yang membara , ia di telekapkan ke Dahi, tapak tangan, atau ibu jari kaki mangsa, insyallah tidak tertahan iblis di dalam badannya dan akan meronta, ketika itu, terus di genggam ia baca 3 ayat dan terus di bacakan ayat amalan anda insyallah sembuh . 



Kod Produk : GB02 5217
Bentuk : BATU SIHIR
MAHAR : 300.25 Mlr






2 ulasan:

  1. Teringin..tapi xdan..blum rezeki nmpak nye..

    BalasPadam
  2. Semoga sesiapa yg menebus item ini mnggunakan ke arah kebaikan.. amin

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN