Khamis, 16 Februari 2017

BATU TAAT WALI







SOLD OUT
Tn Bespower






















SOLD OUT
Tn Andy LM


STOCK DAPUR AVAILABLE !!!!!
0178259540

STOCK DAPUR AVAILABLE !!!!!
0178259540

STOCK DAPUR AVAILABLE !!!!!
0178259540




Batu Taat wali/ Tok wali/ tabasheer/ serpentinite.

Tudia.. celoreng askar jerman ada, askar Arab ada, askar singapore pun ada. 

Batu tok wali.. alhamdulillah pada tok banyak lagi lah... rasanya utk 6 bulan lagi.. stok tetap ada. Ini pun stok tahun lepas yang di canai sikit sikit. 

Kaler hijau macam ni susah nak jumpa, selalu kita jumpa kaler hitam... 

Alhamdulillah hari ini kesihatan tok ok sikit selepas berbekam di kepala semalam. cuma tiba tiba kena selesema pula mungkin tukar cuaca.

Batu tok wali ni banyak kegunaannya. sampaikan kapurnya ( yg putih ) di jadikan ubatan penyakit kencing manis di dalam 1 jenama produk kopi terkenal Malaysia. Ya.. tok tak suruh percaya, tapi itulah hakikatnya. Salah 1 bahan ialah kapur buluh , kapur buluh tu lah batu taat wali yang kaler putih. 

Kalau di rendamkan di dalam air :

Mengecaj tenaga badan manusia

Penawar kencing manis

Penawar kerasukan

Lemah badan

Airnya di siram kepada pesakit kerasukan insyallah sembuh



Kalau di pakai sebagai cincin :

Cuma tepuk di bahu pesakit, jika pesakit ramai mintak di pegang ramai ramai dan di tepuk di bahu, baca selawat atau ayatul kursy sahaja, kalau tak pandai baca ayat ayat ini , niat sahaja menggunakan asbab batu ini... 

Kisah di Kolej Universiti Islam perlis..... suatu malam ayah tok di jemput oleh seorang anggota polis untuk di bawa ke KUIP bagi menyelesaikan masalah kerasukan pelajar di sana. Ayah tok cerita, pelajar yang kena rasuk ni ramai, mereka berpegangan sesama mereka sambil menjerit , melolong...ayah tok menggunakan batu tok wali sebagai cincin menepuk bahu salah 1 pesakit ini, serentak kesemua mereka terjelepuk jatuh dan sembuh serentak. Batu yang di pakai ialah batu Taat wali jenis ini yang tok berikan kepadanya. 

Jujurnya pada malam itu ayah tok jadi agak bingung bagaimana nak menyembuhkan satu satu pelajar ini , selalunya beliau baca amalan Dato Dr Harun Din. Tapi kerana panik mungkin.. ayah tok dengan penuh yakin menepuk bahu salah 1 sahaja dan alhamdulillah semuanya pulih serentak. 

Itulah keajaiban yang dapat di manfaatkan melalui anugerah Allah ini kepada manusia... hanya untuk mereka yang berfikir. 

Jika di pakaikan sebagai cincin juga ia mampu menghindarkan sihir dari tubuh pemilik. 

Penawar bisa bisa badan, kalau badan bisa bisa, lurutkan sahaja kena batunya dengan kulit insyallah sembuh bisa bisa tersebut.

Kalau kena kulit permatanya insyallah melindungi kulit pemakai dari cedera terutama akibat kemalangan

Alhamdulillah kajian mengenainya sudah tok selesaikan, kajian akan manfaatnya. 


Kod Produk : BTWALI 15217
Bentuk : Batu Tok wali Hijo
MAHAR : 90 Mlr

GRAB SATU SATU 70 Mlr

GRAB SEMUA : 100


Allah menyuruh kita berusaha, dan usaha ini 1001 jalannya, samada menggunakan keringat badan, samada menggunakan ubat ubatan, samada menggunakan rawatan alternatif seperti berbekam , samada memakai barang barang bermanfaat.

Ada segelintir manusia tidak mampu berfikir , mereka beranggapan memakai barangan ini syirik.. namun mereka lupa memakai barang begini kerana ada manfaat, kalau xda manfaat sapa nak beli?.... ia sama juga pakai kasut, pakai sebab ada manfaat... maka bagi mereka usahlah berkasut.. kenapa perlu berkasut?.. syirik nanti?.. 

Ada 1 pengetua sekolah ugama berkata bahawa syirik memakai batu permata tapi ubat tak syirik kerana ia di buktikan melalui kajian.. kemudian tok soal lagi... adakah puan tidak tahu bahawa batu permata juga ada kajiannya?... sehinggakan ada kos kos berkaitan metafizik dan aura di universiti luar negara ?... terkedu sebentar.. kemudian tok suruh dia jangan pakai kasut sebab syirik.. dia cakap kenapa nak buang.. dia pakai sebab ada manfaat.. maka tok jawab juga, memakai batu juga untuk dapat manfaat..maka di mana syiriknya?.. kita bukan sembah..kita bukan letak batu tu di depan dan sembah.

Penggunaan batu ni sebenarnya bukan apa, ia seperti qias... berhala di perbuat dari batu... maka jangan pakai batu permata... Kalau macam tu... jangan buat rumah pakai batu, jangan ada kerusi batu di rumah... kan senang?... islam ini tidak mudah, tapi ia halus... maka perhaluskan, insyallah yang mana tak paham akan jadi paham.. x salah memakai permata, Nabi sendiri memakai cincin perak dan batu permata di jari kelingking dan jari manisnya




STOCK DAPUR AVAILABLE !!!!!
0178259540

STOCK DAPUR AVAILABLE !!!!!
0178259540

STOCK DAPUR AVAILABLE !!!!!
0178259540

21 ulasan:

  1. As Salam Tuan Rumah, GRAB 1A.Insha Allah. Terima kasih

    BalasPadam
  2. 2a tu salah type.. jika ada rezeki grab 1a.

    BalasPadam
  3. Assalam Tok, boleh tak saya nak beli dua batu ni dengan harga grab rm100 di atas kalau masih ada stok dapur, saya yang hubungi tok untuk anak yang sakit tempoh hari. Terima kasih Tok. Kalau tiada saya ambil yang satu ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. masih ada stock dapor, silakan tuan utk kos tersebut 0178259540

      Padam
  4. Assalam tok... item nie msh Ade stok dapur x..? Pasal sy whatapp tyn Kat no 0178259540 xde reply... sy call pn xjwb... klu Ade sy nk grab 2biji...

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan. Stok dapor ada. Esok mr baz balas tuan. Rasanya dia dah punch card jam 5pm tadi dri opis tuan.

      Padam
  5. Klu camtu sy nk buat pment ar tok u 4biji bleh tok..? Brapew mahar u 4 biji tok..?

    BalasPadam
  6. Bleh dpt x klu 4biji 200...😊😊😊

    BalasPadam
  7. Pment dh done tok... tp assistant tuan bg 200 u 4biji...

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami