Isnin, 6 Februari 2017

BUHUR AL-KAABAH


Mungkin ramai yang tertanya tanya Apakah Wangian yang tok gunakan di dalam ritual tok , dan apa apa sebarang upacara termasuklah : 

Memanggil khodam bagi melakukan pengisian

Melakukan pengisian 

Semasa pembuatan Minyak pengaseh, minyak Penangkal

Semasa berzikir


Buhur ini bukan di maharkan kosong , ia sudah di jampikan dengan ayat ayat pembuka gerbang dan seeloknya di jalankan di tempat yang sepi tidak kira walau di hutan, di bilik sendiri yang sunyi dan lain lain tempat. Yang pasti bukan di kawasan yang Bising. 

Jika di bakar dan berzikir menggunakan Tasbeh Kiyai Haji Lebar, Tasbih Kayu Cendana, Tasbih Kayu gaharu insyallah jika kena dengan zikirnya akan menghadirkan makhluk halus dan jika lebih bernasib baik akan di penuhi hajat yang diimpikan. 

Cara untuk mempercepatkan proses hadirnya makhluk halus ialah :

Duduk di dalam bilik Yang ada cahaya 20%, berhadapan cermin dan di lakukan selepas solat Hajat. Setiap perguruan ada ayat dan zikirnya yang khusus untuk tujuan ini. Jadi sila guna zikir yang di ajarkan kepada anda. Atau jika anda Kosong dan nak mencubanya menggunakan ayat ayat yang boleh di perolehi dari mana mana blog atau website, silakan, tapi ingat anda tiada bimbingan dari mana mana guru , kalau jadi apa apa siapa mahu bertanggungjawab?..

Buhur ini bernama Buhur Kaabah.. Sila baca tulisan Jawinya

Jika anda menggunakan ia sebagai seorang ahli spiritual , Di bakar hari hari... ia tidak akan habis untuk 1 bulan kerana jumlah yang anda bakar cuma sedikit. 

Sekiranya anda di dalam darurat kewangan, tok nasihatkan, JANGAN meminjam wang orang, Ah-long atau apa sahaja yang boleh memutuskan silaturrahim. Gunakan kaedah lain sekiranya masih ada. dan kami sebagai ahli sipirtual sendiri menggunakan kaedah alternatif untuk mendapatkan wang di kala kesuntukan. 

Antara caranya ialah :

Berjual Garam di Tanah Perkuburan

Berjual beli Buhur ini sendiri di kalangan bangsa jin di dalam Hutan

Jual Satay gagak

Memang urusan ini menggerunkan, tapi bagi mereka yang kesuntukan, ketakutan itu perkara no 2. 

Membakar buhur hanya sekali Semasa mula mula melakukan ritual. bukan asal habis di tambah sampai lah habis ritual, kalau macam tu 1 kilo pun x cukup di dalam satu satu ritual. 





Kod Produk : BKAABAH
Bentuk : Buhur Kaabah
Kuantiti : 5 botol
MAHAR : 120 MLR

42 ulasan:

  1. Balasan
    1. payment done tok,nnt saya update kat mr Baz..
      Tok,jual garam tu boleh ajar ke kaedahnya

      Padam
    2. boleh, kena call tok la 01121709939 ( 8.00pm-12malam )

      Padam
  2. insyallah pembeli buhur ini tidak akan kecewa sekiranya mereka menggunakan di jalan spiritual mereka. Kalau yang kosong2 tak di benarkan mahar, takut bakar dalam rumah, tatau utk niat apa, kang nampak tu ini susah juga, bagi mereka yang ada ilmu spiritual insyallah mereka tahu apa mereka boleh lakukan dengan buhur ini

    BalasPadam
  3. Nazri, nanti try bakar.. baunya amat wangi.. kalau nak jual pack kecil dan maharkan pada nilai RM 30..tok jamin pembeli akan return buy

    BalasPadam
  4. Baik tok...cadangan tok akan dipertimbangkan...😁

    BalasPadam
  5. Itu caranya berniaga Nazri.. ingat tak Setanggi gaharu yang tok pernah jual dulu?.. Setanggi gaharu tu pun sifat macam buhur ini juga, cuma dalam pek besarnya ia agak mahal untuk kita jual. jadi kita pack kan kecil kecil maka org yang tidak mampu pek besar boleh membeli dalam pek kecil, untung kita masih juga ada jika terjual dalam kuantiti yang besar. Lagipun buhur Kaabah di atas yang mana di maharkan di sini semua sudah di ritualkan dengan jampi pembuka gerbang alam ghoib, jadi ia bukanlah buhur biasa lagi. Ambillah kesempatan ini ...bukan semua org mengetahui keberadaan Blog Tok ni Nazri. :)

    BalasPadam
  6. Tok dah order stock baru dari saudi Arabia sebanyak 30 set lagi..

    Ingat tau

    Cara bakar dia... bakar arang yang kita bagi ... kemudian letakkan buhur ini di atasnya.. walau selepas semua habis terbakar, baunya kekal di dalam rumah untuk jangka masa lebih dari 4 jam.

    Sebab tu buhur ni masa ritual org bakar sekali sahaja..kita nak bagi ruang kita ritual ni wangi dan dengan mentera yang sudah di bacakan sebagai pembuka gerbang, mudah bagi ahli spiritual mencapai hajat dan niat mereka.

    Boleh di bakar semasa merawat pesakit. boleh di bakar di dalam kedai makan, butik dan lain lain.. baunya tak macam haruman kedai india, ia berbau islamik...amat harum

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum tok. Masih ada ke barangnya?

    BalasPadam
  8. Grab 1 je ye tok. Nanti banyak2 mau dibuat bisnes pulak. Hehe.

    BalasPadam
  9. Tok kalau ada stock lagi saya mau Grab 1

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN