Isnin, 20 Februari 2017

KECUBUNG RAJA LUMU




























































































Kecubung Raja Lumu ini di berikan Raja Lumu dalam majlis ritual tok selama 3 malam yang lepas, Raja Lumu berasal dari kerajaan Linggiu nu Johor nu. Tapi kalau makhluk Ghoib apa la sangat kalau dari Sini nak ke Mekah pun dengan hanya beberapa saat. 

Kecubung ini di gunakan di dalam kelebihan :

Penaik aura diri dan menstabilkannya

Penyejuk diri



Kelebihan isian Raja Lumu pula Ialah :

Penunduk Suami dan isteri serta anak anak

Penumbal kembali sihir yang di hantarkan kepada anda

Kekuatan spiritual sekiranya anda seorang pengamal ilmu spiritual



Ingin tok tegaskan kepada anda. Sekiranya anda memakai item penumbal sihir. maka anda perlu yakin sedalam dalamnya bahawa sihir itu tidak akan masuk ke dalam tubuh anda.. pengalaman tok berhadapan dengan pelbagai pesakit.. walau mereka memakai item pemagar RAJA BOMO, Ustaz Jin dan sebagainya. Tapi tiada keyakinan yang mendalam.. maka sihir tetap juga masuk.. Ini bukan masalah Bomo tipu atau tak serasi.. ini ialah MASALAH DALAMAN anda sendiri sebenarnya, Jadi anda perlu tahu dan belajar macam mana nak TUNE niat anda SEDALAM DALAMNYA maka dengan cara itu sahaja mana mana energy dan aura barang dapat membantu anda dari di sihir. 


Di pakaikan Sebagai cincin atau kalung. Semua Batu ini di Isi atau bahasa omputehnya Enchanting by Raja Lumu From Linggiu.. King Of Elf in Linggiu.


Kod Produk : KRL 18217
Bentuk : Kecubung Raja Lumu
MAHAR : 60 Mlr

GRAB SEMUA 250 mlr

8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN