Khamis, 9 Februari 2017

PERISAI SIHIR











































SOLD OUT
Tn Lykan


Bukan Akik Yaman.. Bukan Jenis Kecubung, Bukan Kecubung Hitam, Ia sejenis Akik Yang di panggil Akik Hitam atau Bahasa omputehnya Black Agate. Yang ada kelabu sikit tu, insyallah sikit masa lagi akan black semua. 

Jenis bewarna hitam ini secara alaminya sesuai sebagai pemagar diri dari gangguan dan sihir. Tapi ada 1 jenis isian yang boleh di masukkan kepadanya selain dari isian biasa kita buat yakni isian Penggerak Silat atau nama isian itu ialah :

Ibu Gerak Silat

Jenis ilmu ini ada di dalam pembelajaran Seni Silat Warisan Perlis dan di panggil sebagai Gerak Ibu Silat ... maksudnya berniat , keraskan tangan..tenangkan pikiran zikir dalam hati atau di bibir dan ikut rentak tarian tangan apa yang ingin di zahirkan, silat apa?.. 

Tanpa ilmu atau ikhtiar mustika seperti ini insyallah tidak bisa melakukannya kecuali dengan izin Allah SWT dan karomah para guru dan wali wali terdekat.

Di pakaikan sebagai cincin, kalung atau cukup di letakkan di atas riba semasa duduk , keraskan kedua tangan dalam keadaan mengadap sembah ( Macam sembah raja ) kemudian berzikir di dalam hati selepas niat apa silat yang di mahukan , insyallah gerak ini akan berlangsung, jangan cuba lawan geraknya, ikut saja dan anda akan merasai kelebihannya. 

Kelebihan Gerak ibu silat ialah menguasai sesuatu seni beladiri tanpa mempelajarinya melainkan dengan gerak dari Allah SWT 

Jenis isian ini Bernilai RM 50 sahaja. Mahar di bawah belum siap isian



Kod Produk : P.SIHIR PD 8217
Bentuk : Perisai Sihir
MAHAR : 90 Mlr

GRAB SATU SATU : 70 Mlr

GRAB SEMUA : 150 mlr

7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN