Isnin, 13 Ogos 2018

KENA SIHIR LAGI





Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera


Selepas beberapa tahun terkena sihir pisau gilette, jenis main libas melibas dan sayat menyayat.. seminggu lepas tok terkena lagi sihir jenis pelalau... Nikmat juga sesekali kena sihir tapi kalau dah tahap melampau.. hang tunggu nasib hang .

Sihir ini yang hantar tok tau, sebenaqnya kes durian je... dia juga Bomoh handal di Baling, org dah tua..umahnya di hujung bukit dan hutan, bini 3... Uolss bayangkan .. kesnya durian .. kami sefamili nak g makan durian, tak sangka pulak dia dok perati bonda, ingatkan dah ada 3 dah puas. Masa kami nak balik tu tok makan 1 ulas durian oren, manis lemak lemak.. dan dia cakap bonda ada puteri dok ikut... melatah la kejap Bonda kemasukan angin. Takpa p lah.

Balik saja, sampai di Perlis ni, Tok rasa lain macam dah, dan tok dah maklumkan kepada semua Ayahanda Ayahanda Guru Muda, mereka bersemangat nak membantu alhamdulillah, actually tok x buat apa apa lagi sampai saat menulis di sini. Tok menulis di sini sebab khuatir mana tau esok kita tidak berjumpa lagi.. jadi mungkin celoteh terakhir tok di sini,  tapi harap tak lah. 

Petanda terkena sihir :

1. Ada benda bergerak dalam urat

2. Termenung di waktu senja dan suka melihat matahari terbenam 

3. Bermimpi pelik pelik

4. Fokus lari


Dan tok ada kesemuanya  simptom ini sekarang, usah risau.. tok tak kisah sangat pun. kalau mati, alhamdulillah mati syahid dunia. bukan senang nak dapat. Tok belum memanggil bantuan dari kerajaan Alam ghoib, biarlah.. Ya..umpama tok membiarkan.. sebab masih dok melayan kenikmatan sihir ini... dah lebih 7 hari makanya malam sat g baru tok lancarkan balik sihir dia bagi tu sebanyak 50x ganda, nak juga tengok dia boleh tahan ke tak boleh tahan. Mungkin dia lupa, atas langi ada lagi langit, sampai langit ke 7, arasy Allah adanya Allah..xda benda lain dah...ini orang selalu lupa.

Apa apa sekalipun doakan semuanya dalam keadaan okay ya, in sha Allah. Ni sakit sakit pun tok sempat lagi buat update jam 9malam tadi dan jam 9pagi esok, nak buat jam 12 tak dapat dah buat masa sekarang, mana tau malam malam buta selepas tok buat sat g boleh lepas, boleh la tok laksanakan tugas untuk esok pula. 

Bonda akan bekamkan tok dalam 2 jam lagi. dan selepas Bekam tu tok akan turun berperang. 


Tok doakan anda semua di rahmati Allah, di permudahkan kehidupan dunia dan mendapat Akhirat yang terbaik dan seterusnya Jannah Allah. Wassalam.

25 ulasan:

  1. Semoga tok mendapat pertolongan Allah ..kami sentiasa doakan kesejahteraan tok ayah sekeluarga..dan smoga tok ayah dipermudahkan malam ini..

    BalasPadam
  2. Semoga semuanya selamat. Amin ya Allah.. long live tok mat gb. Haha

    BalasPadam
  3. Mcm2 skarang tok..nk rampas bini org pun,sanggup buat mcm tu..sy doakan tok sihat kembali dan penyihir kena penumbalnya..in shaa allah

    BalasPadam
  4. Aminn. Semoga dipermudahkan segalanya n semoga tok dapat pulih seperti sediakala. Aminn

    BalasPadam
  5. Waalikummusalam warahmatullahi wanarakatuh...semoga dipermudah segala urusan tok..

    BalasPadam
  6. Ya Allah.Berikan kemenangan kepada pihak yang benar dan berikan pertunjuk kepada pihak yang sesat. Semoga tok diberikan kemenangan

    -Muhammad Islahudin-

    BalasPadam
  7. semuga dipermudahkan tok...aamiiinnn

    BalasPadam
  8. assalamualaikum tok...saya doakan tok diredhai allah...tok nk tya ni..saya ada semua simptom2 semua kat atas semuany agak kerap kecuali mimpi...tap sy xde jad baran.cuma kdang2 terlalu sedih sensitif..dan saya mcm sedar bila saya marah org sikit org jd tkut(xleh nak bantah/sbelom ni xda pon tok)..mohon tok beri pandangan...dan kalau boleh scan nk minx guru muda tok scan..nk p sendiri umur baru 16

    BalasPadam
  9. Allahhuakbar!!semoga Allah melindungi tok sekeluarga.patutlah tok lately ni 'senyap' sikit.selalu tok balas komen dlm blog.rupanya tok sdg menghadapi masalah.den doakan semogo tok berjayo menghompok kepalo ea dgn buah duyan yo tok.hompok guno duyan kampung tok.tgk kuek xkuek kopalo ea.binawe boto manusio mcm ni!!

    BalasPadam
  10. Jangan cuba menjolok sarang tebuan.....semoga Tok berjaya...pulangkan balik.

    BalasPadam
  11. Lawan Ayah..jgn xlwn...Kami doakn kmenangn berada d pihak Ayah...Amiinn

    BalasPadam
  12. Semoga Allah Melindungi Tok Ku... Semoga Allah makbul Setiap Gerakkan Apa Tok Hendak Lakukan.. In sha Allah Tok Kemenangan Berpihak Tok.. Bagi Ajar Sikit Tok.. Kalau Tak Habis Org Lain Pon Kena.. Semoga Tok Dipermudahkan Urusan Dgn Izin Allah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah bahagian bonda dah selesai.. bahagian tok sebentar lagi. Biasalah tuan.. org nak menyudi dia tak sudi pada org yang kosong. dia nak tengok macam mana kita buat dan kemudian dia akan repair error dia untuk org lain yang dia betul betul nak buat. tok ni kira bahan ujikaji dia la. Bonda pun dah settle dah, 1 malam saja dok termenung ...dia nak main dengan org bertuhankan Allah. xda masalah jika dia bertuhankan iblis

      Padam
    2. Alhamdulillah, mudah-mudahan Allah sentiasa melindungi Tok sekeluarga. Aamiin...

      Padam
    3. Saya doakan tok sekeluarga selamat, amin,,

      Padam
    4. Syukur tok.. Semoga Kemenangan pihak tok.. dan Semoga Allah Melindungi Keluarga Tok Semua👍👍

      Padam
  13. Semoga Tok sihat semula amin.Doa yg terbaik tok.

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah Tok,semoga dipermudahkan segalanya.

    BalasPadam
  15. Semoga Allah Permudahkan SegalaNya. Aaminn

    BalasPadam
  16. Smoge sihat n pulih tok sekuaga hendaknya..aminnn

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami