Ahad, 2 Oktober 2016

PERMATA PELANGI
















































































Di dalam mana mana penarikan baik dari mana mana guru sekalipun, pastinya ada Batu sintetik atau bukan galian asli. 

Di atas ialah penghasilan zikrullah tok sendiri dan memperolehi batu jenis bahan buatan di ending ritual.. selalu hal ini berlaku bila zikir dah nak habis power, itu lah ayat yang popular dan mudah di fahami. Sama juga jika anda melihat penghasilan lain perguruan, dalam banyak itu mungkin cuma 3-4 sahaja yang asli, selebihnya adalah sintetik. 

Ini bermaksud seseorang guru sudah kehabisan power zikirnya dan zikir perlu di lakukan semula sebanyak mencukupi iaitu minima 70,000 kali dalam masa 3 hari berturut turut tanpa di ganggu.

Sepanjang pengalaman tok melakukan ritual penarikan batu permata. Sudah terlalu banyak di perolehi jenis bukan mineral dan galian dan kebanyakannya tok simpan atau jika sempat tok pulangkan semula. 

Ada jenis yang kita tidak pernah lihat dan jenis itu masih di dalam simpanan tok , jenis sintetik atau bukan mineral juga sebenarnya ada harga, sekiranya anda memang meminati bidang batu permata anda akan tahu ada jenis batu sintetik bernilai RM 12 ribu 1 biji .. mungkin bagi kita apa gunanya kan?.. tapi bagi mereka yang mementingkan seni?... sama juga dengan kayu getah namun mempunyai ukiran yang halus dan ekslusif, tetap ia ada harga. 

Jenis ini masih mampu diisikan, namun belum mahu tok isikan khuatir tidak menepati ciri ciri yang anda perlukan. 

Batu ini tok berikan sebagai hadiah sahaja dan jika mahu mengisikannya maka kos isian RM 50 dan kos penghantaran sebanyak rm 7 itu tok minta lah , sekiranya tidak maka ia akan di hantarkan bersama item lainnya sahaja. 


Kod Produk : B.PELANGI 29916
Bentuk : Batu Pelangi bukan mineral
MAHAR : FREE

Diisikan siap hantar ia sahaja RM 57

Bersama item lain dan diisi : RM 50 sahaja


15 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Yahooooo. Terima kasih tok n GB. Dah WhatsApp details.

      Padam
  3. Balasan
    1. ayah, 1 sahaja utk free gift, kalau amik 2 tu maksudnya nak isi salah 1..kalau x biar ia sama rasa .. lagi pun ni bukan asli mineral ayah

      Padam
    2. Ayah taip 2 sekali..ayah terpaksa buat tactical ni kalau tk satu pn tk dapat..saper nk salah satu kena tanya dulu pasal ayah nk pilih..

      Padam
  4. Grab 4A tok. Mohon penghantaran berserta dgn gmsari2A. Batu tanpa isi pun takpa tok, saya terima seadanya. Tq ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. baik, maksudnya free gift la.. tapi ni bukan batu ori tau, tok habaq awai awai

      Padam
  5. Grab!!!lawa tuuu😠😠

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN