Isnin, 10 Oktober 2016

GELIGA DEWI LAUT































Alhamdulillah.. mai dah antara item legend blog tok ni...Otai2 semua dah tau ni.. Geliga ni sebenarnya warna biru gelap tuan2 bukan hitam ye..Mr Baz lupa nak suluh di atasnya.. 

Tuan sungguh bertuah sebab dulu, nilainya makan ratusan dan kekadang ribuan juga, sekarang nilainya x leh makan Raban, dah di syaratkan macam tu oleh pemilik asalnya

Tapi x lama, selepas 15 hari bermula hari ini nilainya akan naik kepada Rm 300 sebiji memandangkan keberadaannya makin pupus dalam simpanan Tok Kini..so sesiapa yang berkehendakkan geliga ini dengan mahar yang rendah (seperti dlm page ni) pastikan lock dlm masa 15 hari ye.. stok dapur masih ada..sila berhubung dgn Mr Baz 0178259540.

Sukar untuk memperolehinya melalui pantai Marang... laut sini ombaknya lebih kencang dari Johor...tambahan pula dengan insiden kerang naik ke pantai agak menakutkan suasananya... Geliga ini ialah pemberian Puteri Ratna Sari Purna Dewi iaitu salah satu dari puteri yang memerintah kerajaan laut kini. Alhamdulillah dapat lah walau x sikit....

Jenis ini keberadaannya kurang... sekali habis stok.. mau mau kena tgu lama juga lah...Khasiatnya juga amat bermanfaat bagi pemakai. 

Insyallah:

- Mengubati gangguan jin dan syaitan
- Mabuk laut, rendam dan bagi minum serta dibasuh mukanya
- Wanita hamil meminum airnya untuk kekuatan rahim
- Pelaris dan pengasehan umum


Kod Produk : GDL 26316
Bentuk : Geliga Pure
MAHAR : RM 150

5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN