Isnin, 10 Oktober 2016

KECUBUNG BAIDURI






























































































































Perolehan hari tu.... Banyakkkkkkkkkk... tu hari tu macam tok cakap, Mr Baz tak keluarkan habis..



Di atas semuanya jenis kecubung air..tu panggilan melayu lah ya, kalau bahasa nusantara di panggil batu kecubung.. kalau di Indonesia ada nama dan peringkatnya dari segi peminat batu permata.

Kecubung air ini kalau mengikut zaman orang lama lama kita, ia di gunakan di dalam perawatan demam panas anak kecil, anak besar pun boleh juga, caranya di rendamkan ke dalam air semalaman dan di minum keesokan harinya, insyallah sembuh 

Kecubung ini juga jenis kategori " Batu hidup " walau tanpa akarnya .. bila di pakai di jari uratnya mampu bercambah dari masa ke semasa mengikut suhu badan pemakainya, itu yang menariknya tentang kecubung. 

Di atas ini ada pelbagai jenis, ada jenis cermin, ada jenis pelangi ada jenis plain , jika anda ingin tahu, yang jenis ada urat melintang di dalam itu jenis pelangi, bila di hadapkan ke cahaya ia akan mengeluarkan warna pelangi 7 warna, jika cermin uratnya menghadap ke permukaan, jenis ini mampu bereaksi seperti cermin tapi tak lah sejelas cermin.. kalau jelas tu namanya kaca boh. 

Ia mempunyai unsur penyejuk, penstabil aura dan menstabilkan aura, boleh juga di rendamkan ke dalam air minuman di rumah dan di jadikan minuman harian, ni kalau buat tak payah dah nak beli produk kecantikan dan awet muda lain. Tawakal kepada Allah, insyallah selamat dan makbol


Kod Produk : KB 12416
Bentuk : Kecubung Baiduri
MAHAR : RM 50

Mahar di atas bukan mahar kecubung tau, tambahan dengan saiznya itu. Jenis macam ni dan saiz begini Minima prize ialah RM 60.. tapi insyallah barang tengah banyak.. tok boleh bagi pada harga ini kepada anda 

Stock dah nak Habissssssss





9 ulasan:

  1. Payment done....sent to evernote.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Tuan sulaiman, adakah ia sudah Di maharkan, kalau belum tok nak blok id tuan skrg

      Padam
  4. Salam tok, "boleh juga direndamkan kedlm air minuman dirumah dan dijadikan minuman harian", maksudnya bagaimana tok? Rendam terus menerus ke dalam bekas air, jika kurang..air ditambah tanpa keluarkan batu tersebut atau rendam dlm 15min, 30min atau ada jamgkamasa tertentu? Maaf tok, newbie bertanya mohon pencerahan dari tok. Tq ya

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami