Isnin, 17 Oktober 2016

GELIGA LABI



























Pasangan Ketegaq, bantah, melawan?.. x dengaq cakap?... hambik tah.,..ni ubatnya?... sendiri pakai sendirlah tanggung ya.... kalau tok jual spana, anda buat p katok org, takkan tok nak di persalahkan?... hurm? ( hanggek sikit )


Geliga labi.... di halaman lepas tok tak sediakan cara pakai melainkan tok minta wassup, tapi la ni sebabkan masa tok amat mendesak.. maklumlah dok kalut bini nak beranak sebulan lagi... Jadi harap faham jika mesej wassup anda belum di balas, sebetulnya mesej ke tok ni jika ada pertanyaan penting sahaja , sementara order di hantar kepada Pembantu peribadi tok 0178259540  begitu juga dengan pertanyaan stok, semua barang tok dapat, semua tok bagi ke baz, kekadang tok x sempat belek pun... kalut punya pasal. Dan baz lah yang pemasuk gambar dalam blog, sementara malam malam buta macam ni tok akan masukkan deskripsinya.... kalau nak call, call malam buta, insyallah tok ada... Tapi la ni jadual tok dah berubah jadi org normal sebab , ye la.. nak uruskan brg baby bagai bukan kedai buka waktu malam ye dak.. 

Geliga labi ni di rendamkan di dalam sepiring, ingat .PIRING.... maksudnya airnya sikit sahaja, dan di niatkan..ni ilmu Hakikat org utara, takpa tok Ajarkan di sini.... 

Selepas ia di rendam dalam air yang sedikit itu... 

Bismillah, selawat dan niat :

" Sebagaimana Lembabnya Labi Labi tu, begitulah kau ......nama ........," 

( Kura kura dan labi sama, tapi kura kura kena tambah perkataan bodoh pada niat macam yang di ajarkan sebelum ini )


Ada pelbagai versi niat.... tak terikat pun, anda nak niatkan bahasa lebih baik atau pakai bahasa lain pun takpa, Niat ni tak terikat, tu kena jelas... asalkan sifat kura kura tu ada di dalam niat dan di mintakan menjadi kepada si mangsa.... tak kisah... yang paling penting ialah YAKIN. 

Sama juga dengan geliga Kura kura... yang membezakan ialah Kekuatan dan kecepatan. 

Ada yang menelefon , tok terpaksa khususkan pula niat.. sedangkan niat tu bebas, ingat... asalkan ia sama dengan sifat Kura kura / labi labi tu..... antara kura kura dan labi . mana 1 paling lembab dan slow?.... so anda boleh tahu yang mana ampuh.. 

Sama juga geliga haiwan lain... ilmu hakikat ni ilmu petua..... ada banyak cara lagi, ingat..niat bebas selagi mana ia masih menyebut sifat sesuatu binatang itu. 

Jadi, Geliga Harimau putih juga boleh di lakukan cara rendaman ini, tapi niatnya " macam mana garangnya harimau ini, macam itu lah bini aku garang ke aku " bhahahha... iyee.. ni bukan melawok. 

Kepada siapa boleh di buat?

Siapa sahaja..

Bini

Suami

Boss

Anak Anak

Kawan Kawan sepejabat.,... Ni kes banyak... kalau ada member selalu buat kenduri kat pejabat.,. AWAS... 

Kawan

Tamu


Dan INGAT... buatkan ia untuk arah kebaikan, bukan untuk kejahatan.


Kod Produk : GLABI 27916
Bentuk : G.Labi 
MAHAR : RM 120


2 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami