Rabu, 12 Oktober 2016

KHODAM PET









Khodam Petrol...

Ulasan tok, ada pakai jadi ada pakai tak jadi.. oleh sebab tu tok cakap tok jual batunya sahaja, nilai batunya sahaja. tok tidak kira khadamnya malah tok anggap kos batu dah masuk kos khadam bagi diri tok. 

Jenis batu di pakai ialah jenis sesuai letak di dashboard kenderaan , berbentuk jongkong , dan dari jenis jed kuning. Uratnya menegak ke atas dan mempunyai aura kemasyuran dan kekayaan. 

Di letakkan di atas Dashboard kenderaan dan diisikan minyak... yang boleh tak jadinya tu ialah ikut pada jenis jenama kenderaan, wallahualam kenapa... tah setiap jenis ni ada khodam ka apa, tapi org tua tua ada kata bahawa kereta hidup.... sebut nak jual saja ada lah kerenahnya kan.. berbalik kepada bodynya ... ia besi... besi ni baik mana mana besi memang ia berkhadam, takyah kata ia takda khadam.. buktinya pakailah kamera aura 3000, kereta pun ada aura... Aura ni benda tak berjasad, benda tak dapat di sentuh... nama aura ni nama moden bagi khadam, nama moden bagi Jin, dalam Al-Quran dan hadis tadak sebut AURA, tok sah dok memandai mandai..kita pegang Al-Quran sahaja, Allah kata Jin ni tak berbentuk.. jadi kalau p sekolah tau lah benda apa tak berbentuk dan lagu mana kalau tak berbentuk tu. Insyallah. 

Letak minyak sampai penuh di bibir tangki, dan jalan.. separuh tank tu anggap lah minyak dah habis dan isi semula,  insyallah dalam 100km ++ tu ada lebihannya perjalanan. 

Pantangan tak boleh di tegur, baik anda sendiri, atau penumpang " eh jimat minyak kau "... ada pengalaman berlaku..... selesai tegur saja terus meter turun ke tengah.. terbeliak biji mata sedangkan stesyen minyak jauh lagi... ia batal pada ketika tu saja, isi semula ia aktif semula

Macam tok kata di sini tok meniagakan nilai Batunya sahaja..khodam, tok anggap ikhlas tok berikan

Barang dalam ni ada1, tok tak pasti dah dalam stock ada berapa lagi sebab brg ni dah lama dalam simpanan kami.. Mr Baz guna la tu... ni bila brg jualan tadak, kami sama sama amik brg kami dan jual hahaa


Kod Produk : KPET 101016
bentuk : Khadam petroleum
MAHAR : RM 250

5 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami