Ahad, 2 Oktober 2016

GELIGA MAYANG SARI
























Jenis ini bukan untuk menyeru beliau tapi lebih di gunakan untuk maslaah perubatan dan ia alami kekuatan organik, auranya juga ada bagi membasmi masalah cepat tua.. nop bukan.. nampak tua, ya itu lebih tepat.. pemakainya akan sentiasa kelihatan muda walau sebenarnya sudah kedut sana sini. ini ialah efek kesan auranya yang alami.

Kekuatan organiknya juga mampu membuang Jin di dalam badan, itu ialah bahasa kasar tanpa ilmu ilmiah, kalau dalam bahasa ilmiahnya ia mengeluarkan Jin di dalam badan dan ketahuilah di dalam Al-Quran ada ayat yang menerangkan bahawa " Jin bergerak di dalam tubuh manusia berupa angin "

Di Minum dan sebaiknya di rendamkan terus dan di buat minum setiap pagi sebelum mengerjakan sesuatu, di minum airnya suhu bilik bukan sejuk bukan panas... faham kan maksud tok ni?.. Jika ada benda dalam badan anda akan sendawa beberapa kali selepas meminumnya. 

Di nyatakan bahawa syaitan ini mencocok tubuh badan manusia , memasukkan racun dan bisa ke dalam badan manusia menyebabkan manusia berpenyakit.. ya. dah tentu lah dengan izin Allah SWT. dan ada pakar pakar moden menyatakan Virus dan bakteria itulah jin dan syaitan, Wallahualam Bissawab. 

Apabila jin memasuki badan ia akan merosakkan urat saraf dan seterusnya organ dalaman.. Ingat.. sekiranya urat anda dan organ anda sudah rosak, jalan perubatan tetap memerlukan pisau dan pembedahan. Jadi sebelum terjadi begini baiklah ia di cegah terlebih dahulu dengan cara alternatif kerana penggunaan ubatan moden dan generik juga ada kesan sampingannya terhadap buah pinggang. Penggunaan herba yang berlebihan juga mampu mengundang kemudaratan sekiranya tiada ilmu mencampurkan herba. 


Kod Produk : GMSARI 29916
Bentuk : Geliga Mayang Sari ( Perubatan )
MAHAR : RM 70

16 ulasan:

  1. Salam tok, saya grab 2A. Harap2 boleh masuk kat sini. Ketika type ni kenapa berdebar2 hati ni tok? Tq ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahniah tuan.. berdebar2 mungkin krn rezeki tuan kali ni..hehe

      Padam
  2. Grab 2A...harap2 boleh masuk. Tq

    BalasPadam
  3. Payment done...terima kasih Tok

    BalasPadam
  4. Salam, payment done. Nak tanya sikit tok,1. jika gmsari nie saya rendam terus kat dlm labu sayung hitam, ok tak. Airnya agak dingin. 2. Jika saya campur gmsari berserta batu cenderawasih (khasiatnya utk kesihatan rabun jauh/dekat, kencing manis, darah tinggi etc)...ok tak tok?. Aci tak? Mohon pencerahan dari tok sbb saya ni benar2 pure newbie, tak reti. Tq ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh masuk dalam air , tapi jangan campur dengan geliga lainnya. titiskan dalam mata sikit

      Padam
  5. Seperkara lagi tok...penjagaan geliga mayang sari ni... dgn cara tahap biasa, sederhana, tinggi atau super tinggi? Mohon pencerahan ya tok. Maaf tok...gtj, gda, gba, b.kursani & tasbih sudah beberapa hari saya terima dan ada yg dah di ikat cincin, tapi malam ni baru perasan apa perlu baca. Takpa ke tok , kalau saya beberapa hari terlewat baca dan saya baca lumsum semua items tersebut dlm satu bacaan. Ataupun perlukah setiap butir batu di baca berasingan. Mohon penceraham dari tok. Tq ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak apa tuan, tapi setiapnya per;lu di baca berasingan, bila kita baca dalam 1 x, mjaka ia ibarat kita kembarkan, tok takut khasiatnya tu yg jadi lain

      Padam
  6. Aik... Item yg dh diterima ada bacaan ke tok..xtaw plak... mintak pencerahan tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak semua.. tapi kalau afdal ikutlah syariat, bismillah dan selawat

      Padam
  7. Nanti sy pm kat fb tok... cara dan kaedah... sy pkai ambik je.. bleh ye tok

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami