Rabu, 19 Oktober 2016

GELIGA PUTERI SALASIAH









Puteri Salasiah Adalah anak ke 2 bagi kerajaan Sabara Selain Yang sulung iaitu Puteri Saerah.. Mungkin akan ada yang bertanya tidak adakah asam garam , dah lama benar tiada asam garam, Untuk pengetahuan anda semua, Sejak 1 tahun lepas berbelas Asam Garam di tawarkan kepada tok untuk di carikan calonnya, namun kesemuanya tok tolak memandangkan kebanyakan yang mahukan asam garam tiada kasyaf atau paling tidak mengetahui ILMU MERAGA SUKMA /  Terawangan. Ini akan menyukarkan proses.


Kalau di Indonesia di sebuah Kabupaten ada perkhidmatan persugihan , persugihan ni dalam makna Jawa ialah Upacara Perkahwinan mendapatkan kekayaan. Semasa kita hadir di sana pihak penyedia akan menyediakan seorang wanita yang kononnya akan di rasuk Jin perempuan yang akan di nikahkan kepada kita. Masalahnya ialah , wanita itu di pihak mereka... bagaimana jika ia sekadar lakonan sahaja...?... upah melakukan upacara ini sekitar RM 5000 duit kita dan mesti di bayar separuh sebelum upacara dan separuh lagi selepas upacara. 

Tok di sini kalau nak buat macam tu, kita tak mau lah sebab orang bunian ni bukan boleh merasuk.. Orang boleh merasuk orang kah?.. kalau ada yang kena rasuk tu dan mengaku dia puteri bunian.,.kita nampakkah?.. adakah kita nak mempercayai kata kata benda yang merasuk ke tubuh badan orang lain?.. sedangkan Hukum merasuk ke tubuh makhluk lain adalah HARAM... atau adakah hukumnya HARUS?.. atau WAJIB?....Sekiranya Jin itu seorang yang muslim, maka ia tidak akan sesekali merasuki tubuh badan manusia. Jauh sekali orang bunian... 

Ramai pihak menyatakan bunian adalah Jin, Tok menghormati pendapat itu kerana ia sememangnya hanya sebuah pendapat tanpa nas dan pada tok juga bahawa bunian itu manusia tiada nas , yang menjadi kemuskilan tok ialah kisah Di Zaman Nabi Sulaiman A.S itu sendiri.. kisah Ratu Balqis itu sendiri adalah anak kacukan jin dan manusia dan ia bukan cerita dongeng.. 1 dunia tahu... kerana itu jika ada mana mana pihak berkata bunian ni Jin...maka ya betul...jika ada yang kata ia manusia...ya ia betul juga.. kerana ia hasil dari perkahwinan Antara Jin dan manusia. Tiada di dalam mana mana hadis atau firman melarang perkahwinan dengan Jin , namun para ulama menyatakan pendapat adalah tidak di galakkan manusia berkahwin dengan Jin Bukan tidak di benarkan .

Sekiranya anda bertanya Face 2 face dengan ulama / ustaz....jangan bertanya kepadanya semasa dia memberi ceramah, ingat... tu periuk nasi mereka.. tanya face 2 face.,.. apakah hukumnya bersahabat dengan Jin....1 Soalan ini ada 2 jawapan. 

Jawapan pertama

" HARAM Hukumnya jika tidak tahu sifat sifat jin ( perangai ) "

Jawapan Kedua 

" HARUS Hukumnya jika mengetahui akan sifat sifat jin "



Ringkasnya Hukum berkawan dengan Jin Adalah HARAM sekiranya kita tidak mengenali sifat sifat mereka. dan Hukumnya HARUS sekiranya tahu... Harus ni maksudnya buat tak pa ., tak buat pun takpa, x menjadi dosa.

Silakan Bawa penerangan tok ini di hadapan guru guru ugama anda, dan sekiranya guru anda menyatakan sebaliknya, tok minta 1 sahaja, minta hujah hujah berdasarkan hadis / firman yang jelas menegah dan melarang keras akannya. Sekiranya Gagal.. carilah guru lain yang lebih arif. 

Kalau dulu orang kata Bunian tu jin, tok marah... tapi bila mai dah tua ni, dah lama dok muhasabah, nak marah tak kena... contohnya tok ni ada kacukan cina... sesekali dulu orang kata tok cina.. tok tak marah pun, kalau orang kata tok ni siam pun tok tak marah... sebab diri kita, kita tahu.. sama juga dengan bunian. kenapa mereka perlu marah sedangkan memang itu kebenarannya yakni mereka campuran manusia dan Jin..

Manusia bersifat 

Tanah , Air , Api dan angin -  Kata Guru guru terdahulu

Manakala Jin Bersifat API- Kata Al-Quran

Bunian Pula Bersifat  Angin - Kata Guru guru Terdahulu


Di dalam Al-Quran menceritakan juga mengenai tumbuh tumbuhan... namun ada dalamnya di ceritakan tumbuhan Hibrid?.. itu tumbuh tumbuhan... 

Ilmu Allah luas lagi dan di dalam Al-Quran ia mempunyai maksud tersirat , jika siratannya di buka dan di jalin... Al-Quran akan lebih tebal dari Al-Quran kini.. Tidakkah sebagai orang yang berilmu anda tidak pernah berfikir... Saiz Al-Quran itu... adakah Ilmu Allah itu cuma hanya setebal itu?.... Al-Quran di turunkan untuk pedoman umat Nabi Muhammad SAW... semasa zaman Nabi Lain ada juga kitab Lainnya seperti Taurat , Zabur , Injil . Namun perintah di dalam Kitab kitab ini jelas iaitu " Ikutilah Nabi yang terakhir ". Itu Jelas dan Nyata , malah di dalam Bibble Moden pun ada di nyatakan tentang hal ini, di dalam kitab hindu dan buddha juga ada di nyatakan hal ini. 

Apabila kita menidakkan.. maka seeolahnya kita memperkecilkan Kebesaran Allah SWT itu, tiada yang mustahil baginya dan bukan hal bunian sahaja, banyak lagi hal lain yang masih menjadi rahsia yang tidak kita ketahui.. dan ia di panggil Sirr Allah... Sirr Muhammad Ya Rasullullah.

Ada orang menzikirkan Sirr Allah namun dalam masa yang sama menolak Sirr Allah... salah satunya kewujudan manusia campur semenjak zaman nabi Sulaiman A.S... ketika zamannya Nabi Sulaiman Adalah RAJA untuk 1 dunia.. dan ketika zamannya tiada mana mana makhluk pun yang Ghoib, malah semua binatang dan tumbuh tumbuhan mampu bercakap dan punya kerajaan sendiri. Ia bukan semenjak Zaman Nabi Sulaiman A.S tapi sebelum zaman itu lagi. 

Pada zaman itu Nabi Sulaiman A.S memerintah 1 dunia dan semua makhluk tunduk di bawah pemerintahannya dengan taat... Ratu Balqis cumalah salah satu sudut sejarah di zaman itu sahaja.. Bukan Ratu Balqis Sahaja anak campuran Jin dan Bunian.. Namun pada ketika itu manusia di seluruh dunia ada juga yang berkahwin dengan Jin dan melahirkan zuriat yang kita panggil Bunian, Orang Indonesia panggil Orang Kebenaran dan Mat Saleh Panggil Elf. Lalu di zaman moden ini.... di manakah mereka?... adakah Allah Terlalu Zalim untuk menghapuskan mereka dari bumi ini, atau adakah melalui bala bencana yang di ceritakan di dalam Al-Quran tentang kaum kaum yang di hapuskan dan di terbalikkan iaitu Kaum , Ad, Kaum Tsamud, Kaum Luth dan Kaum Noh.. Sekiranya manusia semua terhapus maka kita tidak akan ada kini... sekiranya kita ini ( manusia nyata ) masih ada... Kenapa tidak anak anak campuran ini?... di manakah mereka?...
Dimensi Alam Manusia , dimensi Alam Jin, dimensi Alam Roh.... di manakah mereka?... mereka berada di antara dimensi alam manusia dan alam Jin... untuk mengenali mereka para ahli spiritual perlu menguasai dimensi Jin dahulu kemudian baharulah akan mengenali mereka.. Mereka tidak mampu ke alam kita dan kita tak mampu ke alam mereka, namun Jin.. mampu ke alam kita tanpa sebarang ilmu. Kita mahu ke alam bunian memerlukan ilmu dan mereka di alam bunian mahu ke alam kita juga memerlukan ilmu. 

Dimensi merujuk kepada sempadan Alam dan ia juga merujuk kepada Had yang punya ukuran tertentu. 

Apabila seseorang mulai mempelajari ilmu mengenal diri mereka WAJIB melalui Semua Dimensi ini dan ketika mereka sudah mengetahui Sirr Sirr Allah yang tersembunyi ( ghoib ) maka mereka akan mulai mengenal Allah.. Mengenal diri bukan sahaaj kejadian diri namun kejadian kejadian Lain yang termaktub di dalam Al-Quran dan apa yang Allah sebutkan di dalam Al-Quran ialah perkara yang tiada larangannya untuk di kaji dan dalami sedalamnya

Man 'arofa nafsahu 'arofa Robbahu. 
Siapa yang mengenal dirinya maka Ia akan Mengenal Tuhannya 
( H.R Bukhari Muslim ) 

Jangan mudah terpengaruh dengan apa yang tok ceritakan, namun lakukan kajian sendiri dengan merujuk kitab kitab terdahulu dan juga para guru guru tua yang masih hidup.. sekiranya masih ada di kawasan anda guru yang berusia 80-90 tahun, maka anda di kira bertuah kerana boleh mendengar pengalamannya. orang tua generasi akan datang hanya ibarat Telefon buruk... org dulu dulu cerita sampai 5 sahaja, dia dah cerita sampai 11... menokok nambah dan memandai mandai lupa kubur kata mari rumah kata pergi. Jadi beringat.. untuk menimba Ilmu, carilah orang yang benar benar berpengalaman. 


Owh sebelum terlupa item di atas di gunakan di dalam medium :

Pemudah cara ( memudahkan urusan ) 

Melembutkan hati lawan dan kawan, semasa berbual tentang hajat anda usapkan geliga ini dan tenungkan matanya, jangan lose eye contact. 

Menyapunya di badan yang kena rasuk dan sekiranya mangsa menjerit maka di situlah duduknya jin yang merasuki badannya. Rawatan di lanjutkan dengan kaedah sendiri, ia cuma untuk mengesan sahaja



Kod Produk : GP3SALASIAH 19916
Bentuk : Geliga Puteri Salasiah
MAHAR : RM 150

3 ulasan:

  1. PAYMENT DONE ITEM PEMBISA BIAWAK..AYAH DH UPDATE KEPADA TUAN BAZ PAGI TADI..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah...dpt gak timba ilmu sikit2..thanks tok. Best best

    BalasPadam
  3. Terima kasih tok mat..kerana tidak jemu2..atas perkongsian ilmu..yang amat2 bermanfaat..dan boleh kita jadikan panduan didalam kehidupan seharian kita..

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami