Rabu, 5 Oktober 2016

LOKET BESI KURSANI







Loket besi kursani , perolehan landing time yang lepas, rasanya baz belum masukkan yang ini di halaman lepas selepas ianya sampai ke tangan tok. 

Ia dari jenis kursani terpilih yang tok pilihkan 1 malam.. aduh... macam macam benda la ni asal boleh duit... dalam landing time pun ada kursani tak asli saki baki leburan metal di kilang kilang besi.. tok nak pilih kena kaji, belek satu satu penjualnya.. ratingnya dan semua tentangnya... dalam banyak banyak, berapa sangat tok mampu pesankan untuk di maharkan di sini . Harganya memang mahal kalau asli tuan tuan,.kalau Bawah Usd 80 memang tok x pandang lah... tau dah pedia.. sabar je la.. 

Kekuatan kursani?... samada nak pakai terus , atau nak amik besinya dan di pasak kepada senjata anda, atau di ketuk sekali bersama pedang, keris, parang anda yang bakal anda tempah khusus.. tapi tok pesan, kalau nak tempah... p lah tengok sekali khuatir barang kena tukar... tukang besi cukup kenal benda ni.. tak caya bawak la p tjuk. 

PERINGATAN !!!!

Untuk semua jenis BESI kursani

Bagi Pesakit lemah jantung, jangan pakai sewaktu tidur , ia mampu menghentikan denyutan jantung anda terus tanpa sempat mengucapkan selamat tinggal

Besi kursani di dapati mempunyai radiasi yang mampu menjejaskan sistem Jantung jika pemakainya mempunyai masalah Jantung, jika sihat, insyallah tiada masalah

Antara simptom biasa semasa mula memakainya kepala terasa pening malah ada yang mual dan muntah, jika sekadar pening tiada masalah, sila pakai On off... pening je cabut dulu, kemudian ok sikit pakai semula, lama lama takkan ada masalah... kalau sampai muntah... sila say sayonara je la ke cincin anda ni. Jual semula atau bagi kepada org lain pakai. 

Peringatan ini adalah umum untuk kesemua jenis BESI kursani total, kalau campur batu tak menjadi masalah.... yang tok maksudkan ialah jenis IRON METEORITE, bagi peniaga lain di luar sana, sila sama sama memberi peringatan ini agar jika pelanggan anda pakai dan memudaratkan mereka anda tak di saman atau di kenakan tindakan melanggar undang undang Gemologi Malaysia iaitu meniagakan Item beradiasi Tinggi. Jadi bila peringatan sudah di berikan, ia tidak akan menjadi masalah.

Sila semak Manual Kajian Gemologi antarabangsa jika tidak percaya



Kod Produk : LBK 5316
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 220




2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN