Rabu, 5 Oktober 2016

BERTAP UBAN


























Bertap Uban Untuk di Maharkan, Alhamdulilla ini ialah Stock yang masih ada di dalam simpanan Tok 

ni ialah bertap Uban dan ada di antaranya sudah mempunyai 1 anak , sila lihat betul betul pusarannya. 

Apa Kegunaannya?

============================

Bertap Uban... warnanya putih macam kapas namun ia bukan jenis lara kapas lah tuan tuan... 

Jenis ini agak rare sehinggakan banyak owner tidak mahu memaharkannya, pengalaman tok memaharkan bertap melalui pemiliknya... dalam ramai2 bertap, ibu bertap uban tok dapat 2 biji sahaja, dan harap maklum memang tok x jual la jika sekadar ada2 biji, lain lah kalau ada 5 Biji ke 10 biji ke..boleh la kita maharkan sebiji dua ya... Barang rare... pulak benda yang tok minat... minat ada sebab, kalau sekadar minat macam tu je... boleh minat je la kan

Kegunaannya boleh di dalam perubatan, cara bagaimana..?... sama dengan lara kapas, masukkan ia ke dalam gelas ada air kemudian bacalah apa yang anda pandai, nak ajar bukan murid pulak ya. 

Selain itu rambut yang luruh melaluinya boleh di masukkan ke dalam minyak dan di jadikan penangkal, ya lah bahasa apa lagi dalam BM yang boleh kita faham kan... macam penangkal, tapi bukan penangkal.. masukkan dalam minyak, jika ada anak menangis, minyaknya di calit di kening anak, di telinga anak , siku, pelipat , lutut , celah lutut , ibu dari kaki keduanya, insyallah mujarab. Apatah jika anak kena sawan tangis, menangis tak berhenti akibat gangguan .boleh guna

Selain itu jika nak buat pelarisan?... kena ada bertap emas lah... satu satu barang bukan ada semua kelebihan, kalau ada semua kelebihan, kang ada yang bertanya, habis yang lain lain kaler tu apa guna pulak.. mampuih nak jawab, so khasiat bertap ni tak sama..

Umpama seorang guru, kalau dia lah tau belaka, dia lah mahir belaka... maka rasanya x perlu ada guru lain la kot, tak seimbang pula dunia ini kalau dia seorang hebat... benar?


Kod Produk : BUBAN 12716
Bentuk : Bertap Uban Dara sunti
MAHAR : RM 300

RM 150


6 ulasan:

  1. Payment done tok... ikutla yg mna pn tok...

    BalasPadam
  2. Xreti tgk tok yg mna satu nk branak.. hati ni tergerak nk ambik satu ni... xtaw nape... bkn taw sgt pn pasal bertap ni.... mintok tok pilihkn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau yang nak beranak ni yang besar tuan.. nanti tok tgkkan

      Padam
  3. So yg mna tok.. nk gtaw tuan bazz tok

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami