Selasa, 19 Jun 2018

IBU DUIT BUNIAN



Alhamdulillah di Raya Aidilfitri ini Ibu Duit Bunian atau bahasa lainnya ialah Ibu duit Dari Alam lain berupa not kertas RM 50 sebanyak 2 keping sahaja kini ada kembali dan kali ini di musim perayaan 

Sudah ramai yang memilikinya dan alhamdulillah dengan izin Allah Berjaya memperolehi rezeki yang banyak dari perniagaan


Ibu duit Bunian memiliki kehebatan 10x ganda dari Dana Ummah yang di batalkan semenjak 2 tahun lepas dan ia mampu tok keluarkan tanpa had , tanpa tempoh, tanpa menunggu tahunan.

Kami di sini sudah siap laminatekan ia agar memudahkan anda menyimpan di dalam poket, tak perlu anda bersusah payah ke kedai untuk laminate, ia bertujuan untuk elakkan ia di belanjakan tanpa sengaja. 

Ibu Duit kita sebenarnya ada beberapa Jenis:

Ibu Duit Bunian - Not dari alam lain

Ibu duit - Not alam kita yang di bacakan ayat ayat terbaik

Duit Bunian - Duit alam bunian yang jarang di dapati 


Ibu Duit kita maharkan tidak terlalu mahal kerana ia dalam gandaan 5x sahaja dan available dari not RM 20, 50 dan RM 100, sementara Not Ibu Duit Bunian gandaannya tetap 10x dan tidak lebih tidak kurang. 

Pantangannya ialah :

Jangan Bawa Ke tempat maksiat

Jangan Bawa berbuat maksiat

Jangan 1 rumah ada lebihd ari 1 dari setipa JENISNYA, bermaksud kalau dalam 1 rumah ada 1 Ibu duit dan 1 ibu duit bunian, maka ia tidak menjadi masalah. 


Di dalam permainan mistik dan bidang supernatural, tok menasihatkan anda tidak mempercayainya, namun percaya bahawa setiap apa yang Allah cipta itu ada manfaatnya dan kelebihannya, Keyakinan mesti kepada Tuhan baru lah akidah kita sentiasa di jalan yang benar selalu. 

Kerana kekuatan, energy, tenaga yang ada pada setiap item mistik datangnya dari Allah Semata mata, dan datangnya itu adalah kerana kita benar memerlukan, Allah Tidak Zalim, biarpun amalan kita kurang, namun kerana kita MAHU berusaha dengan asbab ciptaannya, In Sha Allah di situ lambang kita mempercayai Allah kerana semua benda ini adalah ciptaanNya. Itu adalah salah satu ciri kecil di dalam mempercayai Keesaan Allah SWT



Kod Produk : IBUDUITBUNYAN
Bentuk : Ibu Duit Alam Bunian
MAHAR : RM 509


8 ulasan:

  1. Saya punya hrtu masih dlm simpanan kan tok

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah. Tima kasih tok

    BalasPadam
  3. Salam tok...ibu duit ni masih ada ka?saya nak grab dan buat bayaran boleh x tok?saya nak guna utk kerja jumpa customer boleh ka tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masih ada tuan. Boleh tuan.xda masalah ramai dah cust service pakainya

      Padam
    2. Salam tok,saya dh buat bayaran utk ibuduitbunyan .Detail saya dh wassap kpd bonda JJ.Semoga dipermudahkan segala urusan dgn izin Allah.Tq tok.

      Padam
  4. Mcmn nak beli ibu duit tu..sentiasa ada ke ibu duit tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam, 2 hari sekali batgi ibu duit bunian dan setiap hari bagi ibu duit biasa.

      Whatsapp 0127845231 utk permaharan

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN