Isnin, 4 Jun 2018

GUTS PENAWAR BARANG MUSUH







Last GUTS Tuan Tuan dari jenis terbaik

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Maaf jika page ini membuatkan anda tertunggu tunggu .. saja nak menyiksa batin anda bhahahaha.... 

Di atas ialah Guts KING...atau KING Guts, ahh sama saja la kot mana pun nama dia kan.. Boleh SWAP skrin..? Owhhh Sudah tentu boleh... Swap Kat Bank Saja tak boleh muahahahhaha... Bakpo kecik sangat?... dah di takdirkan ia kecik nak buat gena.. kena terima la, dah la kecik, mahai pulak tu.. awat mahai?.... tok jawap..... ni bukan pasar pagi bang, juai ikan, sayuq, togey, tauhu, nyioq.... ni blog memaharkan barang mistik bang... kalau nak kata sama dengan Jusco tu... jauh sekali lah... xda barang ni kat Jusco, Tesco, Giant, p sampai Pasaraya Mustoffa di singapore pun takda benda ni.. bukan tu saja, kalau P Kedai pemborong baik di Malaysia ka, Thailand ka.. x jumpa geliga jenih ni... tak caya p tengok dulu sebelum nak kata tok mohong, pasai tok p dah... tok p pasai nak cari kot kot ada, boleh la tok borong dan juai murah sikit sebab buleh manyak ... tapi malangnya pencarian tok sia sia la... cina kedai Gems pun tak kenai ni jenih apa... dia bagitau amethyst, bila dia teropong dengan kanta , dia pun tatau dah nak habaq batu apa.... pelik noh.. hang boleh mana batu ni...kita sengih ja la... 

Barang ada 1 sahaja... apa kelebihannya?.... banyak wooo.. nak cerita buat karangan muleh saja... tapi kita mau cerita biaq telly la kan dengan khasiat sebenar... 

Kalau sekadar menundukkan, insyallah ramai dah dok bagi tau benda ni baguih bab menunduk..

Kalau sekadar nak menggentarkan musuh.. hang mai la 1 batalion serbu pun...kita rilek ja sengih nampak gigi tengok ke depa kecikkkkkkk ja... Apa barang orang pakai, semua hanyut... mai berkahadam, balik kosong, apa pun tarak, balik la, kayu , batu, azimat... isi?...kosong, tawaq habiaq.... beli beribu pun tak guna kalau berdepan dengan GUTS king ni. 

Apa beza GUTS KING dengan GUTS tu?..... beza pada kematangan, aura lebih lagi... dia mai dari pusat geliga.. 

Orang selalu tak juai benda ni... orang simpan sebab jenis datang dari pusat ( Center ) bukan ada banyak..bukan ada selalu dan bukan senang nak dapat.. 

Bagaimana kekuatan aura tu?..... kalau org pakai barang level 5... GUTS KING ni level 10... boleh makan ka tak boleh makan?

Kalau GUTS biasa kita mahar tu boleh makan dalam 10 kaki, dan GUTS KING boleh makan dalam 30 kaki.... agak agak berapa barang musuh kita boleh tawaq?.... Musuh saja tau,bukan kawan..maksudnya yang ada berniat serong pada kita. insyallah


Kod Produk : GUTS 31518
Bentuk : KING GUTS
MAHAR : RM 600

PROMO RAYA 2018
RM 400




32 ulasan:

  1. Balasan
    1. Maaf tuan. Mula2 td mmg xde ulasan yg trdahulu. Jadi saya cuma pm bonda n terus buat pembayaran. Jadi bonda minta berbincang dgn tuan terlebih dahulu. Jika tuan masih inginkn itemnya maka rasanya pembayaran saya tidak dikira. Tuan masih mahukan ianya ke. Maaf atas kekhilafan saya

      Padam
    2. Payment done..detail payment sudah wasup kepada bonda..t.kasih..

      Padam
    3. Alhamdulillah. Nampaknya tuan tentera xkasi chance dkt org lain dh..hehe. tahniah tuan. Item terbaik ni, alhamdulillah

      Padam
    4. Saya tahu tok pun kenal saya..kalau item king ni sememangnya saya tk bagi chance melainkan saya dh ada serupa dgn nya..cuma yg ni saya rembat pasal corak dan warnanya tiada dalam koleksi saya..kerana kalernya hijau hampir kesemuanya hanya uratnya kaler coklat..guts king ni ada beberapa jenis..yang terbaik ialah guts king jenis camni yg nilainya sebelum diskaun rm600..jenis ni kalau tk silap saya setahun sekali jer kuar tu pun kalau ada stocknya..kalau yg jenis guts king level yang banyak kuar tu khasiatnya bawah lagi yang ni..

      Padam
    5. Hahaha , tahu dah tu, dia diam ja siap la

      Padam
    6. Dikesempatan ni saya ingin bertanya pada tok mat n abg2 yg arif. Berapa lama masa yg diperlukan bagi beras tu diperam dlm madu asli shingga bertukar warna ye

      Padam
  2. Balasan
    1. Grab menunggu..kul 11 xd sy trus tf maharnya tok

      Padam
  3. Balasan
    1. jap omar tunggu selepas 12 jam, jika tiada payment dari tuan Tentera fisabilillah maka boleh la terus buat bayaran

      Padam
  4. Grab Tok. Buat cincin raya sempat ka Tok Mat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. sempat. average utk buat cincin skrg dalam seminggu, so kalau raya lagi 3 mgu boleh la.. raya bila tuan, tok tak ingat haha

      Padam
  5. Payment done. Dah pm bonda

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. Baiklah tuan2.. tggu saja update PD dari tuan fisabilillah yg 1st grab sehingga jam 12 tgh mlm ni ya

    BalasPadam
  8. POWER.menikam qalbu mato melihat tok.

    BalasPadam
  9. Maaf saudara2 semua atas kekhilafan saya. Saya sedia terima apa saja kputusan yg ditentukan n terima dgn berlapang dada. No problem✌��

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah. Terima kasih tuan azrul krn bersikap berlapang dada. Sikap spt ini lah yg kita mahukan. Alhamdulillah..

      Padam
    2. Mohon tuan azrul berurusan dgn mr captain atau bonda utk tukar item lain ya. Jika maukan guts king juga, sila tanya bonda. Biasanya bonda simpan 1 item yg king2 ni. Syg katanya nk maharkan. In sya Allah kalau ada rezki tuan, alhamdulillah.

      Padam
    3. Baik tok. Moga ada rezekinya

      Padam
    4. Tuan Azrul, esok jam 12pm ada 1 item King Hyper Rare

      Padam
    5. Insyaallah. Moga ada rezeki saya

      Padam
  10. Sebentar semua , sila tunggu sampai jam 12malam ini .jika tiada ulasan PD dari tuan tentera dan di sahkan bayaran, maka sesiapa sahaja boleh grab, dan kalau dah ada yang buat bayaran tadi tu, akan di utamakan

    Terima kasih

    BalasPadam
  11. Salam. Alhamdulillah item ni sejak tahun lepas lagi saya menunggunya utk masuk ke dalam blog. Tapi tiada rezeki saya kali ni. Guts biasa pun dah boleh rasa kelebihannya. Apatah lagi guts king ni. Saya ucap tahniah pada sesiapa yg memiliknya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau tuan betul2 berhajat kat saya ada beberapa biji king guts level sama camni..ada sebiji saya nk maharkan itu pun kalau tuan benar2 berhajat..tuan boleh minta pada tok no hp saya..cuma harganya bukan promosi camni..harga modal pun cukup utk saya

      Padam
    2. Tak mengapa tuan tentera. Saya mmg tunggu yg ini. Inshaallah tahun depan kalau ada rezeki saya grab. Kalau ada lah. Hahaha. Tahniah tuan.

      Padam
  12. Fuh. Memang btul2 org lama abang ni. Yg penting semestinya juga bukan calang2. Pepepun tahniah bang. Silap saya td. Klu saya tulis grab pun td mmg dh tertulis rezeki abg. Xpe, lepas ni dah tau sistem urusniaganya

    BalasPadam
    Balasan
    1. xpa slow slow...kita dulu law banyak, sistem pakai banyak, kaji demi kaji, sistem hak kali ni ok la.. lebih mudah dan praktikal.. ulasan Grab payment dalam masa kurang 12 jam, kalau xda pembayaran, org lain boleh terus pd tanpa tanya dah.. usah risau, kalau org dah bayar tapi dia lupa..kita akan refund semula pada anda, dah banyak kali jadi dah tu.. tapi kebanyakan pelanggan x nak refund, dia nak tukar brg lain la yang masih dalam stock.

      Dulu ada 1 customer ni dia bayar terus rm 12000 dan terus grab mana yang dia suka , potong terus dari bayaran rm 12000 dia. setahun lebih juga la nak habis tu.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN