Khamis, 21 Jun 2018

COMBO 2 DALAM 1 MEDICAL + KING HYPER RARE

BATU TAAT WALI /  TOK WALI /  TABASHEER







Ini Ialah Batu Taat Wali , nama yang sudah Sohor semenjak zaman Jepun lagi dan di berikan nafas baru dengan beberapa nama baru dari orang yang baru di dalam dunia batu permata Melayu. 

Batu ini mempunyai kelebihan yang hampir menyamai dengan Petir Kayangan, namun ia lebih kepada perubatan dan agak mudah di jumpai di nusantara kita terutamanya di Indonesia. 

Taat wali mempunyai energy yang mampu menyalakan lampu test pen multifungsi ( bukan test pen biasa ) 

Menjimatkan minyak ( ketika memasukkan minyak ke dalam tangki kenderaan, sila pegang kabel minyak warna hitam bersama batu ini) info ini tok perolehi dari seorang yang berkelayakan di dalam PHD Gemology suatu masa dahulu. 

Menghadang sinaran Radiasi di sekeliling manusia dari mengenai tubuh dan menyebabkan pelbagai penyakit genetik termasuk kecacatan dan sewel ( Tekanan perasaan )

Dan berita kurang senangnya , kami mempunyai dalam bentuk permata dalam kuantiti yang amat kecil sementelah tukang tukang kami tidak lagi melakukan pekerjaan mencanai permata 


Kod Produk : BTWALI 20618
Bentuk : Taat wali hijau
MAHAR : RM 80


+



GUCHMANI 







Guchmani singkatan kepada Geliga Ular Chinta mani , ia berasal dari sejenis ular yang di panggil ular cinta mani oleh orang melayu dan nama saintifiknya ialah rainbow snake, banyak kedapatannya di Thailand, Malaysia dan Indonesia, namun di Malaysia Kadar populasinya berada di tahap terancam dan sedikit berikutan ramai yang mengetahui akan khasiatnya.

Mungkin anda tertanya, kenapa tiada orang menulis tentangnya.. Tuan tuan.. kalau orang sedang mencari dia takkan menceritakan kepada orang lain, dan bila dapat mereka sembelih ular ini dan buat sup dan makan, siapa nak cerita?... kemudian mereka menjadi kaya dengan mendadak.. adakah bangsa kita melayu ini akan cerita rahsia kekayaan mereka yang sebenarnya?.. TIDAK.. mereka akan cerita benda yang bukan bukan, tarik duit lah, jual tanah di Langkawi lah, kena nombor ekor lah..

Kenapa Melayu tak mahu kongsikan kekayaannya?... kerana di dalam diri melayu itu ada genetik TAMIM, bangsa pemerintah, kalau boleh dia sorang nak berkuasa, nak di damba dambakan, nak dia seorang berpengaruh. Ini lah Melayu. 

Apa kaitan dengan Mustika Guchmani di atas ini pula?... Geliga ini terhasil dari Ular ini yang di berikan kepada tok dan ia untuk di miliki bagi asbab kekayaan duniawi. 

ramai sudah memilikinya , dan anda lihat otai blog kami sudah banyak tiada, ini bermaksud mereka sudah tidak memerlukan usaha jalan mistik kerana mereka kebanyakan sudah berjaya. Namun ada juga di sini yang masih setia bersama dengan kami kerana mereka sedar kekayaan mampu di raih sekelip mata, dan kekayaan juga mampu hilang sekelip mata. Jadi apa salahnya mereka terus di sini , kalau dulu masa otai otai lama susah mampu membeli item bernilai RM 500, takkan sesudah mereka kaya mereka tidak mampu?... atau mungkin mereka berubah menjadi kedekut. wallahualam. 

Kita tidak mengatakan semuanya berjaya, namun hampir kesemuanya alhamdulillah, yang tak berjaya ni selalu tok nasihatkan, jumpa mak dan ayah dan minta ampun dan maaf, kita tak tahu apa salah kita pada mereka. 

Memiliki Guchmani ini sudah mencukupi bagi anda untuk menerima kekayaan duniawi dengan sedikit usaha dan sedikit idea yang anda lancarkan di luar sana, MLM sekalipun jika ada rezeki anda , dan ia sudah tiba, anda pasti akan berjaya, Guchmani cumalah asbab anda untuk berjumpa kejayaan dan seterusnya kekayaan. 


Baiklah , tok teruskan


Kod Produk : GUCHMANI 20618
Bentuk : Guchmani
MAHAR : RM 500



PROMO COMBO KEDUANYA
RM 350

14 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. xdapat tuan. Tggu update payment dr tuan sharom ya dlm masa 12 jam. Jika tiada PD, tuan boleh terus buat bayran n update PD sini ya. TQ

      Padam
    2. Assalam tuan kayroll..silakan grab..sbb sy dah ada guchmani sebiji..rezeki utk tuan..lgipun sy nk grab petir kayangan..itu item yg sy xd lg

      Padam
    3. Alhamdulillah. Tp tuan kayroll xmau jgn risau. Saya ada. Heheh

      Padam
    4. Salam.. Pd ye ayah. Maaf lmbt balas kt sini...

      Padam
  3. Balasan
    1. Maaf tuan, lock batal coz dah ada yg grab di atas. Harap maklum. TQ

      Padam
    2. Tok, Sye nk Grab kalo xde yg berkenan.

      Padam
    3. dah ada yang grab atas tu , tunggu 12 jam , dan masa tu pun dah tamat, jika mahu boleh PD terus

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN