Isnin, 3 Oktober 2016

PESANAN PENGEPOSAN BARANG

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Item permaharan anda sepatutnya sampai ke tangan anda dalam masa 3 hari bekerja dan ia sudah di pesan beratus kali di dalam blog GBunian. 

Dan sekiranya item anda tidak sampai ke tangan anda dalam masa 3 hari bekerja Negeri terengganu. Maka sila MAKLUMKAN cepat cepat kepada Tok samada melalui FB atau melalui Talian HP peribadi tok... INGAT... talian peribadi HP tok bukan untuk menghantar Order.. ia cuma utk pertanyaan. Untuk menghantar order ialah di 0178259540 / 01117775251..... BACA BAIK BAIK..... dan untuk komplain dan pertanyaan kepada tok ialah 01121709939 / 0109026882.... 

Pesanan demi pesanan kami lakukan tentang Hal ini, sekiranya item anda tidak sampai dalam masa 3 hari bekerja Negeri Terengganu anda perlu terus melakukan Komplain kepada tok kerana itu janji GBunian sejak dulu iaitu item anda akan sampai ke tangan anda dalam masa 3 hari bekerja. 

Sebelum melakukan Komplain sila rujuk kalendar juga mana tahu ada cuti muharam ka, cuti Maal Hijrah ka, Cuti Sultan Terengganu ka... 

Buat masa ini alhamdulillah item kami selamat sampai ke tangan pelanggan, Pihak kami tak meletakkan Tracking kod di Blog memandangkan ada pihak pihak yang memintas item pelanggan kami dan jadikan item koleksi mereka... ah susah nak cakap la kalau dengan org kita ni.. so Pahamkan sajalah. 

Semua item akan di HANTARkan selepas semua bayaran selesai.

2 ulasan:

  1. Setakat ni item saya semua sampai dalam masa 2 hari saje😊

    BalasPadam
  2. Ade orang Cuba Pintas barang jugak kee dalam perniagaan nii Tok?😧

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN