Ahad, 16 Oktober 2016

GELIGA NENEK SENYUM

















































'


Antara batu pelik.... dan ada king di sini, cuma tok malas nak asingkan halaman maka tok lunsumkan di dalam 1 halaman dan 1 mahar sahaja mudah. Actually semalam tok tidur jam 4am, kemudian tok bangun jam 6am, kemudian tidur semula , jam 9.30am tok ke kenyir, jam 12pm tok di rumah semula... mata nak lelap tapi memang kalau dah nampak matahari mata takkan lelap punya... sampai lah malam tadi ( 10.27pm ) mata dah tak tahan .. nek tidur tapi takut tak sempat masuk update , maka tok buat ilmu tidur 2 minit utz Rizal sahabat tok, ilmu tidur 2 minit ni ibarat kita tidur 3 jam... so lepas 2 minit ni tok menulis di blog untuk update halaman esok hari ( hari ini ) . 

Selama di dalam sejarah GB Geliga Nenek Senyum Kerajaan Selatan di kenali dan popular sebagai Geliga Perubatan. Nampaknya kali ini ada kelainan dan ini kali pertama kelainan di dalam pemberian Sang Nenek kebayan. 

Item ini di gunakan sebagai Perisai ketahanan diri dari Sihir, apa saja lah bernama sihir , sihir ni maksudnya benda yang luar biasa dan di luar norma kehidupan manusia... termasuk jurus jarak jauh.

Di sini mungkin yang otai mampu membezakan yang mana mempunyai aura yang kuat dan di seliputi tenaga yang luar biasa.

Maka ikut kepada gerak dan rezeki anda.


Kod Produk : GNS 131016
Bentuk : Geliga Nenek Senyum
MAHAR : RM 110

RM 90

7 ulasan:

  1. Lupa nak letak, test batu ni pakai bunga.. ambil bunga 1 usia, ambil batu ini dan di letakkan di bunga, ambil bunga lain yang sebaya dan letakkan batu atau jenis isian.. tengok apa jadi

    BalasPadam
  2. 3a tu tuan faizal nk ambik ke mcm mana? Sy try lock lu 2a,3a

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan Faizal tak menulis lock, jadi tidak menjadi persoalan

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN