Selasa, 11 Oktober 2016

GELIGA MADU
































































Item Lajen dah keluar............


Banyak yang perlu tok tulis mengenai semua Batu batu Mulia yang bakal di maharkan tok hari ini, insyallah. 

Item di atas ialah Geliga Madu, Totally Geliga madu.. tok pernah menghadiahkan sebiji geliga ini kepada Guru Hosni Tok di Bintulu dan item itu masih di simpan beliau sehingga ke hari ini, Murid murid tok yang mengikuti kembara tok ke sana tahun lepas sendiri menyaksikan ia masih di simpan rapi oleh guru Hosni di dalam sebuah kotak Khas bersama madu. 

Geliga madu di gunakan di dalam Ikhtiar pelarisan.. Dulu kami memperolehinya agak banyak dan banyak juga sudah di maharkan... dan banyak yang mendapat khasiatnya sebagai medium memperbanyakkan pelanggan ke kedai macam semut. Jika di letakkan di atas meja untuk di uji sekalipun , semut akan hadir berkerumun di kawasan tanpa tujuan. 

Antara Batu Mulia yang amat powerfull di dalam kelasnya. Item ini sudah berada di kedai Butik tok selama 1 tahun dan alhamdulillah menjalankan tugasannya dengan cemerlang sekali. 

Di simpan di rumah atau di kedai anda, insyallah ia akan membantu orang hadir tanpa jemu dan henti ke kedai anda, Tok ingin berpesan juga, walau pun barang ni ada di kedai anda, pelanggan masuk, layanlah dengan elok.. Item ini bukan mengunci dan memerangkap Pelanggan anda masuk tak jemu walau anda melayan mereka macam org asing. item ini menarik pelanggan hadir dan melayan mereka dengan baik itu tugas anda sebagai pengusaha. 

Semua item Paskal hari ini tidak di harap dapat di maharkan kerana ia semua item kesayangan Tok Muda di sini, hanya kerana tok Muda kini agak sibuk menguruskan hal lain, maka mereka terpaksa tok muda korbankan agar blog sentiasa hidup dan harmoni. Tapi jika ada di kalangan mereka di sunting untuk di jadikan teman hidup , maka tok Muda redho


Kod Produk : GMADU 101016
Bentuk : G.Madu
MAHAR : RM 350


17 ulasan:

  1. Ayah ada sebiji dapat baru2 ni melalui geliga permohonan..alhamdulillah walaupun ia lebih kepada perniagaan tapi ayah makan gaji pun ada kesannya iaitu murah rezeki..huhu!!

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah geliga madu ni memang dah banyak jasa ke org awam

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...payment lock deposit 2A, rm200, done at 9.24am tadi. Item paskal tuu..amende tok? Tq ya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. item paskal ni item yang duduk bekerja di kedai butik tok dan bertugas di sana sebagai pelaris

      Padam
  4. Salam, payment mahar for 2A done at 11.19pm tadi berserta dgn payment items yg lain. Tq ya

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN