Ahad, 10 Jun 2018

MANI GAJAH KRISTAL

























Mani gajah kristal... actually bukanlah kristal.. jika anda perasan yang selalu orang maharkan permukaan atasnya tu bentuk loklaq?... ini lah bentuk dalamnya setelah di canai permukaannya dan keseluruhannya.

Masa mula mulaaaaaaaaaaa dulu Mani Gajah masuk dan terkenal, ini lah jenisnya... kemudian baru lah masuk jenis Spot. Masuk jenis Super dan lain lain. Sementara semasa Mani Gajah di atas ini popular di dalam pasaran umum di luar sana, Kami di GB mempopularkan jenis jenis yang datang dari perolehan yang kini dah takda dah... tak dapat terus... Iaitu RMG, QMG, MG. 

Yang Paling rare masa tu, sampai RM 800 pun orang sanggip beli ialah jenis MGT.. masa tu nak dapat MGT punya siksa.. otai lama macam saudara Leo taulah.. RM 800 tu org tawarkan beli dari nilainya RM 450 harga di blog.

Sekarang... RMG, QMG , MG perolehan pula tiada.. MGT pula bersepah.. tapi jangan salah sangka..ia bukan untuk selamanya, sampai 1 ketika ia akan jadi macam MGT dan QMG juga, tiada terus selamanya. 

Jenis Mani Gajah di atas ini masih banyak di pasaran luar sana, bermula dari RM 110 dan pada ketika itu ada yang jualnya Medium Price RM 500 sutir ( sebiji ) harganya menurun sampai ada yang jual RM 30.. biasalah org melayu meniaga, nak lawan sokmo.. sebenarnya batu permata ni, makin banyak keluar, kena semakin mahal, sebab apa?... sebab ini bermaksud pemburuannya di bukit bukit, di hutan hutan di pertingkatkan dan stok alaminya akan cepat habis... Kalau ikut hukum dunia.. benda cepat habis makin lama makin mahal, tapi dalam dunia orang melayu berlainan...makin sikit kuantiti, makin murah.. haaa yang tu yang org cina kata kat kita melayu pandai berniaga tu haaa... sekali dengan ayah la pandai berniaga, baguihhhh.. haha

Mani gajah ni sama saja kelebihannya, bezanya ialah Kekuatan auranya, ketajaman kelebihannya , mudah sampai ke hati orang yang kita suka atau lambat sampai..kok mana pun sampai, lambat atau cepat sahaja. Kita dah tentulah berniat, nampak saja org kita suka, hati kita otomatik dah berniat, betul tak?.. ini lah dia... Allah itu maha Tau. 



Ok Silakan



Kod Produk : MGKRISTAL 31518
Bentuk : Mani Gajah Kristal
MAHAR : RM 110

PROMO RAYA
RM 60

15 ulasan:

  1. Assalamualaikum Tok.. Terbaik Tok.. 😊👍🏻 Lepas ni berkemungkinan besar harganya akan naik.. So rugi laa sapa2 yg x sambar or grab skrg ni.. Kan Tok? Meoow 😸

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt leo, ya harga pasaran umum juga nanti di jangka naik, tapi sebelum naik peniaga akan pura2 barang dah habis dalam waktu 1-2 bulan, lepas tu stok keluar, pedih la mato haha

      Padam
    2. Tau xpe Tok.. Lepas tu plak, jgn ckp “Tok Mat tak payung”.. Meoowhawhawhaw 😹

      Padam
  2. assalammualaikum tok, izinkan saya grab 2A

    BalasPadam
  3. payment done / maklum bonda & mr kapten

    BalasPadam
  4. payment done / maklum bonda & mr kapten

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN