Ahad, 10 Jun 2018

GELIGA TOK GALER







Masih lagi dalam stok lama. Geliga Tok Galer.... sebelum tu...

Tok tengok ramai dok menunggu item baru kan?... Hurm... item baru yang kita dapat memang ada tapi belum banyak, ada 4 ketul saja, lepas tu yang diisikan dan di perolehi dari sekutu ada dalam 7-8 biji, yang dapat di siam ( barang siam ) boleh tahan hebat barang tu ada dalam 2-3 set tak silap. Tapi Tok tak ambil gambar sebelum datang siam tempohari, dan tak bawa pula ke sini... boleh lupa adoi. Tapi kalau nak request gambar boleh tanya kepada Mr Kapten, dia ada di rumah tok di Kangar. Silakan. 

Item Geliga Tok Galer ni tidak lah menarik mana.. sebagaimana anda di sini inginkan batu berasbab, dan bukanlah semata mata batu lawa, kalau lawa kat kedai Permata pun banyak kan?.. 

So..kalau ada yang PERLU item berasbab kelebihan macam ni, boleh lah memiliki, kalau nak lawa lawa, kami di GB ni payah sikit nak ada batu lawa , kerana batu asalnya lawa adalah atas perkiraan / penilaian manusia dan darinya muncul harga, mahal atau murah. itu dari pandangan mata dan hati manusia biasa. Kalau bagi yang luar biasa boleh fikir bahawa apa yang di ciptakan Allah SWT itu semuanya bagus bagus dan tidak ternilai, walau pun sebutir akik biasa pun tidak ada nilai wang ringgitnya mahal atau murah.. Maka yang luar biasa akan melihatnya dari segi asbab dan keperluan..bukan dari penilaian nafsu mata sahaja. 

Kelebihannya in Sha Allah :

Perisai Sihir 

Dan ia bertindak seperti perisai sihir kota kayangan di mana pemakai akan di lindungkan dari sihir melalui aura yang terpancar melaluinya setelah di pakai dengan aura pemiliknya dengan izin Allah SWT. 

Item ini juga mempunyai kelebihan kebal darurat sekiranya di dalam kecemasan.

Tidak mempunyai bisa dan mempunyai unsur sejuk, sesuai di pakai oleh mereka yang baran. 

Jenis ini tergolong di dalam Kelas geliga terbaik


Kod Produk : GTGALER 31518
Bentuk : Geliga Tok Galer
MAHAR : RM 350

PROMO RAYA
RM 150


7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN