Khamis, 13 Oktober 2016

GELIGA ULAR










Anda bersedia menerima kehadiran GUTS Chini?... insyallah barang tok perolehi baru petang semalam dan tok pun tak tahu bilakah masanya Mr baz akan memuatkan ia ke dalam Blog. 

Item di atas ialah Geliga Ular yang tok perolehi di Kenyir sebelum ke kem susulan GMuda baru baru ini. Alhamdulillah Namanya sama dengan Geliga Ular Kerajaan Sabara dan kegunaannya juga sama yakni jenis ini berguna di dalam asbab:

Kewibawaan diri


Wibawa ni tajuk BESAR.. ia umum kepada :


Penunduk

Pendengar cakap

Pengentar

Org segan

Kata mudah di percayai

Penjaga kedudukan

Kemasyuran 

Dan derajat di dunia serta di dalam masyarakat


Boleh di pakai atau di simpan di dalam kotak kayu, usah bersusah payah jika tiada kotaknya. Ambil kotak biasa lalu letakkan secebis kayu di dalamnya , cukup bersyarat ada bau dan haba kayu sahaja. 


Di mana beza wibawa... mungkin anda tidak tahu apakah wibawa itu walau pun selepas berhadapan dengan orang besar2... bila and aberhadapan dengan org besar, walau pun anda tidak mengenalinya, namun dari dirinya terpancar 1 aura yang membuatkan anda sipu sipu, tunduk dan mengiyakan apa saja cakapnya walau pun anak dara anda di pintanya. Aura itulah bernama Aura WIBAWA. 

Wibawa juga membawa maksud tertuju kepada Kepimpinan.. sekiranya tiada aura ini pada diri... AWAS, kepimpinan anda tidak akan lama bertahan... orang hanya memandang anda jelek walau anda melakukan perbuatan baik, perbuatan anda sering di salah ertikan..Itulah kepentingan AURA WIBAWA. 


Kod Produk : GULAR 101016
Bentuk : Geliga Ular
MAHAR : 


Special tok berikan kepada anda hari ini sahaja : RM 100


Jangan ungkit mahar ini di halaman akan datang , anggap sahaja kali ini tok tutup mata 

13 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN