Ahad, 1 Mei 2016

KURSANI ASLI






Tengok deskripsinya... item lama yang di jumpai pada tahun 1810.. dan di bahagi bahagikan pecahannya kepada kolektor yang meminati.

Anda boleh buat pasak keris, sepuh parang, sepuh pedang.. Kursani asli.. ni asli betui dah ni, takleh di persoalkan dah... 

Murah ja tok kasi tu, kira rege kasih sayang dah tu..haha

Kod Produk : BRAHIN 1810
Bentuk : Kursani asli
MAHAR : RM 250

20 ulasan:

  1. Terbaek la.. Cantik.. Tringin nk smpan sbji bntuk asal cam ni.. Hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. he he, apa lg tuan.. sambor je.. jgan tggu lama2.. he he.. ;)

      Padam
    2. Hehe.. 2 tgh duk pk2 tn.. Sbb tkt xdan.. Kete baru kua wad.. Hehehe..

      Padam
    3. xpe, tuan.. benda x selalu dpat ni, jgan pikir sangat.. kalau jual blik pun ada harga boleh up lg tu.. ;)

      Padam
    4. Itu la pasal tn yg sy duk menung ni pk.. Kne pulak tgh kursus, dtg dugaan.. Hehe.. Xpe la.. Mungkin rezki di lain hari.. Hehehe.. Sbb 2 cume memerhati je.. Lau x, tringin jgk nk sambar zamrut sbutir.. Sbb mmg tok bg hrga dibawah hrga pasaran.. Mmg terbaek tok.. InsyaAllah ad rezki.. Hehe

      Padam
    5. In shaa Allah tuan.. nnt sampai la hajat tu.. ;)

      Padam
    6. zamrud ada lagi tuan, insyallah

      Padam
    7. Slam tok klau buat cincin blh ke

      Padam
    8. Kalau nk canai kan jadi 2 bntuk cabochon boleh tak tok?. Brape kos nye tok

      Padam
    9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    10. 1 bentuk tok tanggung 1 bentuk lagi kosnya rm 30 tuan

      Padam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami