Khamis, 12 Mei 2016

ZAMRUD 5








ZZ5 9516


Bukan Motor Double Z tau hahaha... tu lain


Jenis ini murah sahaja, tapi. ingat, masih dalam kategori zamrud colombia... 

Kaler dia jadi gelap macam ni bukan sebab apa, tu kena tanya pembuatnya, ini hal treatment punya pasal la ok... semua batu ada treatment nya, macam mana nak kur5ang urat, macam mana nak buat delima dari kuning jadi merah, tu semua treatment... 


Kekuatan kerezekian, Alhamdulillah nak puasa dah ni, tok pertingkatkan zikir tok, bukan apa.. khuatir masa bulan puasa tak sempat dah nak itu dan ini... sabar aje lah


Kod Produk : ZZ5 9516
Bentuk : Zamrud Colombian Untreatment
MAHAR : RM 200

24 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tahniah tuan..memang lawa tu..kalau buat cincin pasti merecik nie..heheehe..

      Padam
    2. Trima Kasih tuan Faizul..

      Padam
  2. Awat mengantuk sangat ari ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rehat ayah.. mlm ni mlm jumaat.. ada tugas nanti.. hehe

      Padam
    2. Mr. Is, malam ni malam sunat.
      Macam Mr. Azam57 cakap tu. Malam ni ada tugas. (tour of duty)
      :) :) :)

      Padam
    3. Yup..kalau yg tu jalan pakai siku tk tolak beb!!

      Padam
    4. Ayah habis sudah update pasal zamrud nie akhirnya..pasnie pertarungan geliga2 la pula..hehehe..

      Padam
    5. Ayah tunggu update terbaru...yg sebelum ni geliga sisik urat naga dan geliga ular sawa bunian serta akar mani gajah yg terbaik minggu ni..

      Padam
    6. Ayah tunggu update terbaru...yg sebelum ni geliga sisik urat naga dan geliga ular sawa bunian serta akar mani gajah yg terbaik minggu ni..

      Padam
    7. Betol tu ayah..makin banyak item2 rare..

      Padam
  3. Tahniah, Tuan Azam57
    :) :) :)

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah.. mmg ngidam zz5 ni tn lykan.. gelap sikit

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahniah tuan.. memang rezeki tuan tu.. ;)

      Padam
    2. T.kasih pada tok.. dpt rezeki harga molek dan ada sijil..

      Padam
    3. sama sama , ada lagi yang rege begini, yang kombo pun ada lepaih ni, takut nganga kang haha

      Padam
  5. Mengancam.. lw buat cincin ni.. kompem berseri2.. tahnian tuan azam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. t.kasih tuan Suleiman

      Padam
  6. Mengancam.. lw buat cincin ni.. kompem berseri2.. tahnian tuan azam

    BalasPadam

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami