Rabu, 11 Mei 2016

RAJA MANI GAJAH KELAS A








Tengok la Si Baz kesayangan anda ni... berapa lama dah kerja dengan tok hahaha... ada pulak batu ni RMG kelas A..kih kih kih..... takpa tok x salahkan dia lah sebab memang tok tak pernah ajar walau seinci pun ilmu batu ke pekerja tok apatah PA... bukan apa... sat g dia dah pandai semua, dia resign, dia pulak lawan tokey.. hahaha.. tamak tok ni... bukan tamak... ayah dan mak tok di Perlis dan Abah dan mama Tok di kulim dah pesan gitu.. mengikut pengalaman mereka selama hidup di atas bumi ni... kalau pekerja dah pandai.. hang pasang la dapat pesaing sama hebat dengan hang.. nak marah orang dah kenai.,.kan kan?... Tapi rezeki Hak Allah belaka... hak mana kita boleh kurangkan risiko tu, maka kita kurangkan.,.

Tu hari ada pasangan suami isteri dari N9 call nak belajar berniaga batu dengan tok.. tok bukan tak nak ajar.. tapi tok x mboh la kita jadi musuh ke depan... bukan nak kata apa na... dalam semua negeri dalam Malaysia ni... hurmmm... ramai kenalan dari N9, tapi semua tak kekal.. semua ada agenda sendiri.. ada yang dah berniaga tikam kita balik... negeri lain pun ada.. tapi negeri lain tu, kenalan ada yang kekal.... di N9 ni tak silap tok.. ada lah sorang yang kekal..tu pun sebab baru nak belajar ilmu dengan tok.. yang lain ..dah pandai semua mendiamkan diri, senyap tak tahu hala... hahaha... masa tok kerja pegawai felda pun... pegawai dari N9 Memang bermasalah.. ramai member , tapi sekadar member bual lah.. nak jadi baik memang takde... Tapi tok rasa orang N9 ni baik sebenarnya, cuma dah tok kenal yang jenis nak advantage kan.. so nasib tok lah wakakakkaa.... 

Di atas ialah batu Limau ... atau tok boleh panggil geliga limau, ia di perolehi di atas kesesuaian bagi perubatan meneutralkan benda beralkali... apa benda penyakit berkaitan alkali..insyallah boleh. Tapi tok x pernah cuba tau.. so nak bagi jaminan tu susah lah. 

Kalau nak di kira pada aura .. alhamdulillah lembut saja aura dia, sesuai di pakai oleh manusia yang auranya bergetar kuat, baran, mudah gelabah, lemah semangat... insyallah pakai batu ni boleh la jadi macam tok... marah hanya di jari ( menaip ) di bibir senyum sokmo... cair anak anak dara Ganu ni... tu buktinya wife tok la bhahahaha...


Kod Produk : RMG-A 7516
Bentuk : Geliga Limau
MAHAR : RM 70.25

7 ulasan:

Komen anda Di Trace melalui Pengimejan satelit langganan kami